Geen nevenactiviteiten naast bijbaantje?

Geen nevenactiviteiten naast bijbaantje? 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Wat Jelle zegt ;-)

    En daarnaast; niet al te druk om maken. Jumbo wil ws het alleenrecht op dat 'hun' pubers zonder verder leven 24/7 afwachten tot ze een keer 3,6 uur worden opgeroepen.. Zie CAO, en als hij niet kan, kan hij niet.

    Teveel (uren) werken hebben we het vorig jaar al over gehad, maar ik schat in dat jullie daarover wel een afgewogen keuze kunnen maken *grijns*
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Voor de volledigheid: 3 tot 5 UUR per week Smile Het bruto uurloon ligt bij de Jumbo wel lager. Het viel ons behoorlijk tegen wat hij er netto aan overhield. Bruto 3,36 uur netto ongeveer 2,73 per uur. Bij de kwekerij ongeveer 3,10 euro netto per uur, 3,66 euro bruto.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Mikky
    Wat Jelle zegt ;-)

    En daarnaast; niet al te druk om maken. Jumbo wil ws het alleenrecht op dat 'hun' pubers zonder verder leven 24/7 afwachten tot ze een keer 3,6 uur worden opgeroepen.. Zie CAO, en als hij niet kan, kan hij niet.

    Teveel (uren) werken hebben we het vorig jaar al over gehad, maar ik schat in dat jullie daarover wel een afgewogen keuze kunnen maken *grijns*


    Thnx! Komt goed Smile En hij is inmiddels 15 jaar, dus mag iets meer Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Je zoon werkt 3-5 keer per week. Dat zegt niks over het aantal uren. Als hij naast deze (ik noem maar wat ) 9-15 uur ook nog es uren gaat maken bij de kwekerij dan kan hij over de max uren heb gaan die hij voor zijn leeftijd arbo technisch mag maken. Aangezien jumbo de 'eerste' werkgever is mag deze daar niet onder lijden.

    Ik zou eerder voorstellen ingaande werk kweker jumbo op te zeggen.


    Kwekerij is alleen in de vakanties een paar ochtenden. Bij de Jumbo vrijdag- en/of zatermiddag paar uurtjes. Daarbij kan hij 2 weken van te voren aangeven wanneer hij niet inzetbaar is.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Kwekerij is alleen in de vakanties een paar ochtenden. Bij de Jumbo vrijdag- en/of zatermiddag paar uurtjes. Daarbij kan hij 2 weken van te voren aangeven wanneer hij niet inzetbaar is.

    Ohh nou dan lekker maling aan hebben wat jumbo roept. Wmz idd.

    Mijn dochter krijgt bruto netto. Heeft je zoon niet zo'n belasting verklaring ingevuld? Zo nee vergeet dan niet een t-biljet in te vullen. Alle betaalde loonbelasting krijgt ie terug nl.
Terug naar de lijst