Dilemma...wat zouden jullie doen?

Dilemma...wat zouden jullie doen? 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit dilemma voorgelegd. En ik was het eigenlijk al vergeten, maar kwam het weer tegen en omdat er zo volop op gereageerd is wil ik jullie toch even van de stand van zaken op de hoogte brengen.

    Het was wikken en wegen want voor alles was wel wat te zeggen. Uiteindelijk is zoon daar begonnen en het heeft goed uitgepakt.

    Hij heeft zich snel kunnen inwerken en de werkgever en collega's zijn erg over hem te spreken. In het verleden hebben veel jonge knapen de revue daar gepasseerd, want het is wel hard werken en je bent daar echt de jongste en dat zal voor veel knapen niet meevallen zonder leeftijdsgenoten. Voorgangers gaven en zelf de brui aan of functioneerden niet goed en kregen geen contractverlenging.

    Vorige week heeft hij verteld dat hij straks geen contractverlenging wil omdat hij graag 6-12 maanden wil backpacken.
    De werkgever vond het jammer dat hij niet blijft, maar had er alle begrip voor, Zoon is immers nog jong en begreep dat als hij het nu niet zou doen, dan het wellicht er nooit van zou komen.

    Het mooie is dat hij mogelijk nog terug zou mogen komen. Is geen keiharde garantie natuurlijk. Hangt er vanaf hoe de vlag er dan voor staat.
    Als er alsdan een vacature zou zijn, dan wordt hij zonder meer weer aangenomen.Werkgever vind zoon goed in het team passen.

    Hoe dan ook, eind goed al goed.
  2. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef twelve


    ...

    Hoe dan ook, eind goed al goed.


    Smile
  3. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Ja, gelukkig Smile
Terug naar de lijst