WW en min-max contract

WW en min-max contract 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Gefeliciteerd, Solar! Smile De aanhouder wint.

    De andere sollicitatie is bij een oud-werkgever. 10 minuten met de auto. Via FB ook andere vacature gezien waar ik op ga schrijven.
    Wat betreft het ziekenhuis: daar verwachten ze een aardige investering van mezelf. Ik zal af en toe in eigen tijd mee moeten kijken bij onderzoeken en ik moet een cursus medische terminologie volgen (zelf betalen). Eerst morgen en vrijdag maar eens zien hoe ik het ervaar.

    Ik was de afgelopen jaren erg happy met mijn salaris, maar merk dat het buiten die sector vaak wel anders ligt Smile En binnen de sector is weinig verloop mede door de goede arbeidsvoorwaarden.

    Dat is inderdaad niet naast de deur, Eric, maar hou me maar op de hoogte van nieuwe vacatures!
  2. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Gefeliciteerd, Solar! Smile De aanhouder wint.

    De andere sollicitatie is bij een oud-werkgever. 10 minuten met de auto. Via FB ook andere vacature gezien waar ik op ga schrijven.
    Wat betreft het ziekenhuis: daar verwachten ze een aardige investering van mezelf. Ik zal af en toe in eigen tijd mee moeten kijken bij onderzoeken en ik moet een cursus medische terminologie volgen (zelf betalen). Eerst morgen en vrijdag maar eens zien hoe ik het ervaar.

    Ik was de afgelopen jaren erg happy met mijn salaris, maar merk dat het buiten die sector vaak wel anders ligt Smile En binnen de sector is weinig verloop mede door de goede arbeidsvoorwaarden.

    Dat is inderdaad niet naast de deur, Eric, maar hou me maar op de hoogte van nieuwe vacatures!



    Goed idee om eerst mee te lopen. De zorg is toch een specifieke sector.
    Zijn er na die 6 maanden wel vooruitzichten of enkel als flexer?
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Marah



    Goed idee om eerst mee te lopen. De zorg is toch een specifieke sector.
    Zijn er na die 6 maanden wel vooruitzichten of enkel als flexer?


    Is ook goed, maar vind 2 dagen best veel. Vorige week ook al een middag op andere afdeling meegelopen. Ik vind het aan de ene kant erg leuk, maar ook erg vermoeiend. Het sollicitatiegebeuren met gesprekken, meelopen etc. vreet meer energie dan ik verwacht had.
Terug naar de lijst