Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel?

Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel? 

Onderwerp van Ingridk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    Vandaag maar eens naar de fodafoonwinkel. Passen. Zullen ze raar kijken denken jullie? Misschien hebben zijn een sporttasje voor om je middel of arm. Kan ik dat ook eens life meemaken. En anders zit er een sportwinkel in de buurt. Ga ik daar eens proberen.
  2. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    Een Samsung S5 mini.
    Oei wat boeiend al die opties. Opletten dat ik het record aantal uren beeldkijken niet ga verbeteren van mijn jongens...
    Vriendlief heeft een klein tasje voor om de arm zoals al enkelen opperden in dit draadje. Voor die van hem is het te klein maar dit is maar een 4 inch. Die mag ik gaan gebruiken.
    Ben benieuwd. Mijn mobiel is zwart en moeilijk te vinden als ik hem weer eens ergens achterlaat merkte ik vanmorgen.

    Bedankt voor het meedenken allemaal.
    Hoor ik van af vandaag ook bij de grote mobiel hebbende meute.
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Gefeliciteerd.

    Wellicht dat er een afwijkend gekleurde cover beschikbaar is OF dat je een sticker in de juist pasvorm erover kan plakken..
    Je telefoon 'pimpen' / personaliseren. Smile
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Maar mijn hemel....waar laten jullie vrouwen dat ding?


    In mijn tas of op tafel/bureau. Niet in mijn bh, ben veel te bang voor straling.
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Malero


    Pff. Eindelijk een vrouw die ook gewoon dagelijks een tas bij zich draagt...Smile


    Hier ook hoor, ik vind dat zo'n stom zicht, dat gegraai in een bh naar de telefoonSmile
Terug naar de lijst