Clubs op mijn tel niet aangepast

Clubs op mijn tel niet aangepast 

Onderwerp van Mikky

Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Op mijn telefoon worden mijn verwijderde en toegevoegde clubs niet aangepast onder het kopje clubs. Alleen mijn laptop geeft het goed aan. Zzowel op HTC als op Nexus niet.. beiden android
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Mikky
    Op mijn telefoon worden mijn verwijderde en toegevoegde clubs niet aangepast onder het kopje clubs. Alleen mijn laptop geeft het goed aan. Zzowel op HTC als op Nexus niet.. beiden android


    Een keertje je hele cache en browse history eruit flikkeren en dan opnieuw inloggen?
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef EmC


    Een keertje je hele cache en browse history eruit flikkeren en dan opnieuw inloggen?


    Vrouwen willen geen oplossing Eric, wij willen alleen gehoord worden he! Smile

    Dus...Jeetje vervelend Mikky is genoeg! Smile

    Nu snap ik dus ook waarom het niet op schiet tussen jou en Chantalleke Smile
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Vrouwen willen geen oplossing Eric, wij willen alleen gehoord worden he! Smile

    Dus...Jeetje vervelend Mikky is genoeg! Smile

    Nu snap ik dus ook waarom het niet op schiet tussen jou en Chantalleke Smile


    Ik denk zomaar dat je er naast zit in dit geval Simone Smile
    Mikky plaatste het in support dus ik denk wel dat ze een oplossing wil.
  5. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky

    quote:
    Dit schreef SSimone


    Vrouwen willen geen oplossing Eric, wij willen alleen gehoord worden he! Smile

    Dus...Jeetje vervelend Mikky is genoeg! Smile

    Nu snap ik dus ook waarom het niet op schiet tussen jou en Chantalleke Smile

    Nou, eigenlijk wil ik hiervoor wel een oplossing..

    @Emc; al gedaan.. herhaaldelijk..
  6. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Nou, eigenlijk wil ik hiervoor wel een oplossing..

    @Emc; al gedaan.. herhaaldelijk..

    Heb je al een andere browser geprobeerd (Firefox of Opera bijvoorbeeld)? Blijft het probleem daarna bestaan - dus tijdens gebruik van zo'n andere browser - dan weet je 100% zeker dat het niets met je cache te maken heeft.
  7. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky

    quote:
    Dit schreef Jans

    Heb je al een andere browser geprobeerd (Firefox of Opera bijvoorbeeld)? Blijft het probleem daarna bestaan - dus tijdens gebruik van zo'n andere browser - dan weet je 100% zeker dat het niets met je cache te maken heeft.

    ga dit eens proberen..
Terug naar de lijst