Waar parkeren in Nijmegen ivm drukte/opbouw vierdaagse?

Waar parkeren in Nijmegen ivm drukte/opbouw vierdaagse? 

Onderwerp van Anne1962

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Anne1962 zelf op 16 juli 2016 om 17:24:32

Terug naar de lijst
  1. Anne1962
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1962
    Morgenochtend ga ik mijn zoon bezoeken in Nijmegen, in verband met de vierdaagse zijn er al parkeergarages dicht en straten afgesloten als ik het goed heb gezien. Nu wil ik de auto ergens aan de buitenrand van het centrum parkeren en dan het laatste stukje met de bus, maar het lukt me maar niet via Google om uit te zoeken waar dan een goede plek is.
    Kan iemand mij helpen? (Zoonlief is nu aan het werk en heeft daarnaast net zo'n slechte ori?ntatie als zijn moeder :-) )

    Bedankt alvast voor de moeite.

    Annemieke
  2. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    Wat je kan doen is bijvoorbeeld in 1 van de omliggende dorpen parkeren. Lent is dichtbij en heeft trein/bus naar centrum Nijmegen. Aan de andere kant van Nijmegen kan je ook bij Nijmegen goffert station parkeren en daar de trein/bus naar het centrum nemen.
  3. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Rondom Nijmegen zijn grote parkeerplaatsen vanwaar je met de bus naar het centrum kunt rijden.
    Ik ga al jaren vanaf de Waalspreng (noordkant van Nijmegen, pal aan de snelweg tussen Arnhem en Nijmegen, van daar brengt de bus je vlak bij de Wedren, frequentie: elke 10 minuten). Parkeren op de Waalspreng kost ? 10,- en dan mogen 5 personen op de kaart naar Nijmegen. Parkeerplaatsen op andere plekken aan de west en zuidkant weet ik niet.

    Anders met de trein, even goede oplossing.
  4. Anne1962
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1962

    Hoi, bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen. Ik ga voor Lent. Alles uitgezocht en komt helemaal goed.
    Fijn hoor OA, voortaan vraag ik eerder, heb zo zitten klungelen...
    Ga het draadje sluiten.

    Groet, Annemieke
Terug naar de lijst