Brommer/Scooter theorie boeken /dvd gezocht ter overname.

Brommer/Scooter theorie boeken /dvd gezocht ter overname. 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Wie weet waar je scooter rijlessen kan volgen in de omgeving van Alkmaar?
    Dochter word 16 en wil graag scooter rijles volgen.
    Heb bij site van CBR gekeken maar krijg dan alleen bromfiets of motor rijlessen informatie.
    Graag tips!
    6 aug '16 - 08:33:20 / 9 sep '16 - 08:35:50
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Bromfiets moet je ook hebben. Er dient namelijk een bromfietscertificaat (rijbewijs) behaald te worden.

    De rijschool waar ik gisteren was, geeft 4 uur les met aansluitend examen. Vertrek vanaf de rijschool, route rijden richting CBR examen locatie. Daarvandaan examen doen,. Pakketje kost zo'n 260 euro, begreep ik.
  3. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Als je het geld hebt en je dochter een jaartje geduld zal ik aanraden om haar autorijbewijs te laten halen daarmee mag je ook scooter rijden.....
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Zoon heeft het 2jaar geleden in Alkmaar gedaan bij VS Paul. Inderdaad eerst les en dan doorrjden naar examen.

    Je gaat voor je bromfietsrijbewijs
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Heb je al gekeken oo wat voor "brommers" lesgegeven wordt? Grote kans dat het scooters zijn.

    Scooter is een type brommer. Daar wordt voor rijlessen geen onderscheid in gemaakt. Net als met autorijden je les krijgt in een audi, maar dat je na je examen ook kan rijden in een opel is hetzelfde idee.

    Loslaten dus die eis voor "scooter", of ging je vroeger ook bij een bepaalde rijschool omdat ze daar in een mini les gaven?
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Je lest wel met geel kenteken, dus helm op (45 km/h).
    Als dochter haar haar niet wilt verpesten met een helm (dus blauw kenteken, Max. 25 km/h) dan lukt dat niet. Kan je inderdaad beter wachten.op autorijles. Is dat alvast een mooi start bedrag voor de theorie les.
  7. Aly_ve
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Aly_ve
    Ze moet wel eerst het theorie examen doen. Daarna pas de scooter lessen. Dat is idd 4 lessen en aansluitend examen.
  8. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba

    Bedankt voor alle informatie !
  9. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba

    Had advertentie geplaats voor theorie boeken /DVD o.i.d..voor brommer/scooter
    rijbewijs, ter overname.
    Heeft iemand hier iets in de aanbieding voor een leuk prijsje?
Terug naar de lijst