Opslag- en/of woonruimte voor huisraad gezocht omgeving Amersfoort

Opslag- en/of woonruimte voor huisraad gezocht omgeving Amersfoort 

Onderwerp van Amersfoortgirl

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Amersfoortgirl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Amersfoortgirl
    Wie-o- wie kan mij misschien verder helpen?

    Ik moet rond 15 oktober 2016 gedwongen mijn huis verlaten. Heb wel een urgentiebewijs maar grote kans dat ik tegen die tijd nog geen andere woonruimte heb gevonden. Er zijn namelijk nog veel urgenten VOOR mij in Amersfoort. Ik kan eventueel tijdelijk bij mijn zus in Amsterdam gaan wonen totdat ik iets heb gevonden maar erg praktisch is dit niet voor de kinderen en mijn werk. Ik moet dan in ieder geval voor 3 a 4 maanden mijn spullen (lees huisraad) kwijt in een opslag. Shurgard vind ik te duur. Heeft iemand een idee? Zat zelf te denken aan een leegstaande loods, schuur of garage box in de omgeving Amersfoort.

    Mocht je iemand kennen weten die zijn/haar huis tijdelijk zou willen verhuren vanaf 15 oktober voor 3 a 4 maanden dan zou dat helemaal super zijn !!
    p.s. ben net nieuw hier (sinds gisteren) dus vergeef me als ik dit bericht misschien ergens anders had moeten plaatsen.

    Greetzzz,

    Hes
  2. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    Ik heb helaas geen concrete tip voor je wat betreft woon- en/of opslagruimte, maar misschien dat jij je vraag ook in de Amersfoortclub plaatsen kunt, dan bereik je in ieder geval de mensen uit je regio. OA heeft namelijk ook (meer en minder besloten) clubs, waaronder regionale clubs, waar je lid van kunt worden door je daar aan te melden.

    En je zou eventueel ook nog een oproepje kunnen plaatsen bij de advertenties. Smile

    Ik hoop voor je dat je vindt waar je naar op zoek bent. Veel succes gewenst! Smile
Terug naar de lijst