Een huis toegewezen

Een huis toegewezen 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Nance zelf op 29 september 2016 om 05:27:47

Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Nance
    Joehoe, had ik dat appartement afgewezen kreeg ik vorige week weer een huis. Een bovenwoning, 2 etages en een zolder. Genoeg leefruimte, groot balkon, alles perfect, keuken met inbouwapparatuur, grote badkamer, nieuwbouw, genoeg bergruimte alleen......2 slaapkamers. Maar ik heb ja gezegt, dit konden we niet laten schieten en de meiden zijn het er helemaal mee eens. Ze vinden het niet erg een kamer te delen, kan ook best makkelijk en snappen dat we zo verder kunnen en niet meer met een bepaalde angst hoeven te leven.

    Wij zijn blij.

    Wat heerlijk voor jullie!
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Nance
    Joehoe, had ik dat appartement afgewezen kreeg ik vorige week weer een huis. Een bovenwoning, 2 etages en een zolder. Genoeg leefruimte, groot balkon, alles perfect, keuken met inbouwapparatuur, grote badkamer, nieuwbouw, genoeg bergruimte alleen......2 slaapkamers. Maar ik heb ja gezegt, dit konden we niet laten schieten en de meiden zijn het er helemaal mee eens. Ze vinden het niet erg een kamer te delen, kan ook best makkelijk en snappen dat we zo verder kunnen en niet meer met een bepaalde angst hoeven te leven.

    Wij zijn blij.



    Zoo h? wat super zeg,,,weer een stapje vooruit,,,Smile
  3. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    GEFELICITEERD Nancy!!!
    Das een hele wending in je leven! Eindelijk ook van die onzekerheid af!
    Is er geen mogelijkheid om een vaste trap naar boven te creeeren ? denk dat je daar voorlopig wel blijft wonen?
    Heeeeeel veel succes en vooral GAAAAAFF!!!
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Gefeliciteerd wat een heerlijk iets om naar uit te kijken!!
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Superfijn!Smile
  6. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Huis geaccepteerd, druk bezig nu met over alles wat er komen informatie in te winnen en alles op een rijtje te krijgen.

    Op naar de toekomst en bedankt voor alle input en felicitaties.
Terug naar de lijst