Zakelijk rijden.nl

Zakelijk rijden.nl 

Onderwerp van zonnebloem2015

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. zonnebloem2015
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van zonnebloem2015
    Voor mijn leaseauto waarbij ik geen bijtelling heb , moet ik dagelijks het aantal kilometers bijhouden.
    Nu krijg ik ,door een paar priveritten die ik ingevoerd heb, de medeling niet tot een "gesloten administratie" te komen.
    Heeft iemand ervaring met deze site?

    Volgens mij heb ik het aantal kilometers goed ingevoerd maar ik blijf een melding krijgen.

    Groetjes Peggy
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef zonnebloem2015
    Voor mijn leaseauto waarbij ik geen bijtelling heb , moet ik dagelijks het aantal kilometers bijhouden.
    Nu krijg ik ,door een paar priveritten die ik ingevoerd heb, de medeling niet tot een "gesloten administratie" te komen.
    Heeft iemand ervaring met deze site?

    Volgens mij heb ik het aantal kilometers goed ingevoerd maar ik blijf een melding krijgen.

    Groetjes Peggy


    Hoi, ik kom dit draadje tegen in de lijst. (op zoek naar wat anders..Smile)

    Is het intussen al opgelost?

    Geen specifieke ervaring met de genoemde site.
    Op basis van de melding zou ik denken aan een niet aaneengesloten periode van de registratiemomenten..
    Dus, een priv? rit sluit niet aan op een zakelijke rit..

    Qua priv? kilometers zit je nog wel onder de toegestane grens?
    Of zit je daar nu boven.. maar wordt dit 'recht getrokken' in de resterende kalendermaanden? (dus geen priv? kilometers meer dit jaar.. waardoor je daarmee 'inloopt' op het totaal. ? )
  3. zonnebloem2015
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van zonnebloem2015

    Ik heb het toch zelf al kunnen uitvinden waar het aan lag. Ik zit nog wel onder de toegestane privekilometers gelukkig. Maar dank je voor je reactie!
Terug naar de lijst