Outlook ipv hotmail, alles weg

Outlook ipv hotmail, alles weg 

Onderwerp van Petra66

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    Smile

    Dat is wat je nodig hebt denk ik. De link van Raymond
  2. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Raymond
    >>LINK<<

    Heb je dit al gelezen en geprobeerd?

    Oh ja, nu gaat er wel iets goed. Ik kan ze handmatig terugzetten. Een voor een.... 10 jaar lang of langer ofzo. Beter dan niets ... Het duizelt me, al die oude mails. Ik wil ze lezen. Dat moet niet, eerst de administratie. Wat veel werk, ik hoopte nog dat ik ze allemaal kon selecteren en kon bewaren maar nee, een voor een en als je naast het hokje klikt zijn er zeven weg. Jee dat dat zomaar ineens weg kan zijn he.
    Bedankt allemaal.
    Dat is stap een denk ik.
  3. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Petra66

    Oh ja, nu gaat er wel iets goed. Ik kan ze handmatig terugzetten. Een voor een.... 10 jaar lang of langer ofzo. Beter dan niets ... Het duizelt me, al die oude mails. Ik wil ze lezen. Dat moet niet, eerst de administratie. Wat veel werk, ik hoopte nog dat ik ze allemaal kon selecteren en kon bewaren maar nee, een voor een en als je naast het hokje klikt zijn er zeven weg. Jee dat dat zomaar ineens weg kan zijn he.
    Bedankt allemaal.
    Dat is stap een denk ik.


    Ok een stap maar nog steeds erg lastg dus
    Daarnaast heb je kans dat verwijderde mails na een vaststaande periode door Microsoft verwijderd worden.
    Als je wilt kan ik vanmiddag op afstand even mee kijken. Dat doe ik vaker als het enigzins te ingewikkeld word bij oa collega's.
  4. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    Ah bedankt!
    Ik dacht daar ook al aan en wil zo snel mogelijk de mails verhuizen, ga nu weer verder.
    Er lijkt geen mogelijkheid te zijn alles of veel te selecteren en terug te zetten?
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Hie gaat het met de tips / adviezen die ik je heb laten zien? Ben je al opgeschoten?
  6. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Hie gaat het met de tips / adviezen die ik je heb laten zien? Ben je al opgeschoten?


    Hey hartststikke bedankt!
    Ik heb mijn oude mails allemaal in mijn inbox gegooid, ben urenlang bezig geweest.
    Nu nog alles reorganiseren. Maar als het goed is is het niet straks weer ineens weg.
    Verder weet ik nog niet eigenlijk of het helemaal gaat lukken.
    Maar mijn archief is gered denk ik! Dank dank!
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Petra66


    Hey hartststikke bedankt!
    Ik heb mijn oude mails allemaal in mijn inbox gegooid, ben urenlang bezig geweest.
    Nu nog alles reorganiseren. Maar als het goed is is het niet straks weer ineens weg.
    Verder weet ik nog niet eigenlijk of het helemaal gaat lukken.
    Maar mijn archief is gered denk ik! Dank dank!


    Met de manier die ik je heb laten zien zal het in ieder geval sneller gegaan zijn.
    Als je nog problemen krijgt vraag hebt een zet je maar weer een berichtje neer.
    (en geef me dan even een seintje want ik kijk niet elke dag)
Terug naar de lijst