Boxspring ervaringen gevraagd

Boxspring ervaringen gevraagd 

Onderwerp van elly69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. DonnaQ
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van DonnaQ
    Heb een paar weken geleden mijn boxspring verkocht.
    Ben electro-sensitief, dus had last van stralingen door de metalen veringen. Kreeg iedere nacht opvliegers, en nee... al 10 jaar uit de overgang. Smile
    Nu een koudschuim-matras....wow, wat een verademing.

    Het is persoonlijk dus.
  2. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69

    In the end heb ik na lang wikken en wegen een boxspring gekocht van 2.20 bij Swiss sense. 12 weken levertijd dus kan ik nog even flink grazen in het speelgoed op die kamer en de muren met een andere kleur volkladderen.
    Ikea heeft geen 2.20 bedden meer, bijzonder.
    We gaan voor de elektrische versie mede door een donatie van opa en oma die het zielig vinden voor het kind dat hij niet rechtop kan zitten bij het gamen.
    What more can I say...
    Anyway t bed gaat weer jaren mee dus idd is de investering aan de voorkant uitgesmeerd over de jaren wel te overzien.
    Als t ie over 2 jaar naar de USA vertrekt ofzo dan ga ik er lekker inliggen.
  3. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert
    Oh wat ben ik zo ontzettend blij met mijn boxspring bed. Heel groot en mega zacht. Ik heb hem al heel lang en later ook nog een opdekmatras van Ikea bijgekocht. Daar (in Ikea) heb ik op allemaal even gelegen / uitgeprobeerd en ik ben voor de allerzachtste gegaan. Het mooie van dat opdekmatras is dat de hoes er af kan en gewassen kan worden. Dat vind ik wel zo fijn.

    Had ik al gezegd dat ik ontzettend blij ben met mijn boxspring? Smile
  4. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert
    quote:
    Dit schreef elly69
    ... die het zielig vinden voor het kind dat hij niet rechtop kan zitten bij het gamen....
    Whahahaha Smile
Terug naar de lijst