Aanrijding gehad, niet eens met tegenpartij, wat te doen.

Aanrijding gehad, niet eens met tegenpartij, wat te doen. 

Onderwerp van Madam_Mikmak

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef ikke71


    De tegenpartij zegt dat ik achteruit reed. Ik stond stil op parkeer terrein wachtend op auto die parkeerplaats afreed. Hun reden achterop gun woord tegen de mijne ik had getuige en hun opeens ook duurde ook erg lang tot ze eruit waren. Nu ga ik bezwaar maken of dat effect heeft en welke schade ik precies moet betalen of ik ben al risk waarschijnlijk alleen in treden achteruit maar dat is dan ook een flinke strop


    Dan moet je disculperende stilstand aantonen
    Maw: dat je zolang hebt stil gestaan dat het jou vrij pleit van schuld
    In de praktijk een lastige idd Smile
  2. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Dan moet je disculperende stilstand aantonen
    Maw: dat je zolang hebt stil gestaan dat het jou vrij pleit van schuld
    In de praktijk een lastige idd Smile

    Blijft mijn woord tegen dat van hun. Ik gaf al aan wat zegt schade expert maar die kan volens hun de dader niet aanwijzen ik denk bullshit kom maar langs dan kan je echt wel zien aan schade hoe of wat. Ik heb nog niets laten maken deuk zit er nog in dus ik ga echt wel bezwaar maken lijkt mij sterk dat een schade expert het niet kan zien. Zij hebben meteen de dag erna de auto weggebracht en daar zie je niets meer. Alleen ik benzi slim geweest omdat ze geen papieren niets bij zich hadden en alles raar ging om af te wachten mijn auto rijd er is alleen lak en deuk schade
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Expert stelt de schade vast. En kan beoordelen of het schadebeeld past bij de toedracht. Schade wordt vastgelegd oa middels foto's, zodat herstel gewoon direct kan plaatsvinden. Dat staat los van de schuldvraag.

    Succes met het bezwaar maken. Maar verwacht geen wonderen.
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef ikke71

    Blijft mijn woord tegen dat van hun. Ik gaf al aan wat zegt schade expert maar die kan volens hun de dader niet aanwijzen ik denk bullshit kom maar langs dan kan je echt wel zien aan schade hoe of wat. (..)


    Ja? Hoe denk jij dat een expert dat dan kan zien / beoordelen?

    Lastig hoor.. dan kom je al in de theorie omtrent botsenergie e.d terecht.
    Was het wegdek vlak?

    Wat ik mij voor kan stellen is dat er een verschil van impact kan zijn als er sprake is van hoogte verschil (wegdek / drempel niveau) tussen beide partijen.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Die schuldvraag en de moeilijkheden daarover is de reden dat ik een dashcam heb gekocht. Voor nog geen 30euro bij het kruidvat en een micro sd kaartje. Ideaal in dit soort situaties
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Die schuldvraag en de moeilijkheden daarover is de reden dat ik een dashcam heb gekocht. Voor nog geen 30euro bij het kruidvat en een micro sd kaartje. Ideaal in dit soort situaties


    Is dat er dan ook eentje die de achterkant filmt?

    Okay, het ding kan aantonen dat je op dat moment stil stond door de GPS snelheid..
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Zit geen gps in, dus dat lukt niet. Maar de beelden zullen wel aantonen dat je stilstaat en hoe lang dat is. Idd niet 1die ook de achterzijde filmt, maar het zal vast al helpen
  8. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71
    quote:
    Dit schreef SFR


    Ja? Hoe denk jij dat een expert dat dan kan zien / beoordelen?

    Lastig hoor.. dan kom je al in de theorie omtrent botsenergie e.d terecht.
    Was het wegdek vlak?

    Wat ik mij voor kan stellen is dat er een verschil van impact kan zijn als er sprake is van hoogte verschil (wegdek / drempel niveau) tussen beide partijen.


    Ik denk dat een schade expert kan zien welke schade er ontstaat als er wen stil staat en ander komt de bocht om en rijd er tegen aan. Maar ja ik ben geen expert. Blijkbaar kan dat niet bijzonder maar ok?. En ik gaf al aan er was geen getuige bij de tegenpartij niemand was erbij gekomen alleen mijn kinderen waten erbij. Ze wilde de papieren niet invullen rijbewijs niet mee verzekering wisten ze niet dus ik stuurde naar mijn verzekering en had kenteken genoteerd en toen is valletje gaan rollen en riepen hun opeens wij hebben getuige ja brutale hebben de halve wereld blijkbaar
  9. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak

    jaaaaaaaaaaaaaaa, ze zijn er uit en nee ik ben niet de schuldige. Oh wat een heerlijk gevoel........
  10. Herna
    Geniet

    Toon alleen de berichten van Herna
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    jaaaaaaaaaaaaaaa, ze zijn er uit en nee ik ben niet de schuldige. Oh wat een heerlijk gevoel........



    SmileSmile
Terug naar de lijst