Blue ray en andere speakers

Blue ray en andere speakers 

Onderwerp van Megane

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Megane
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Megane
    Ik heb een blue ray speler met een surround systeem. Ik gebruik hem alleen maar om via Bluetooth spotify te kunnen afspelen. Nu heb ik in een hifi zaak laatst erg mooi speakers gehoord. Kan ik die zomaar op mijn BlueRay setje aan sluiten?

    Ik hoor het graag

    Groeten
  2. Piwi
    Alive and kicking

    Toon alleen de berichten van Piwi
    quote:
    Dit schreef Megane
    Ik heb een blue ray speler met een surround systeem. Ik gebruik hem alleen maar om via Bluetooth spotify te kunnen afspelen. Nu heb ik in een hifi zaak laatst erg mooi speakers gehoord. Kan ik die zomaar op mijn BlueRay setje aan sluiten?

    Ik hoor het graag

    Groeten



    Meestal is elke luidspreker gewoon aan te sluiten en zal hij het ook doen.
    Echter zou je rekening moeten houden met impedantie van de luidspreker.
    Meestal zijn de installaties geschikt voor 4 en 8 ohms boxen, de handleiding zou iig uitkomst bieden.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Het kan ook zo zijn dat je huidige speakers wel mooi geluid kunnen geven, maar dat de blue-ray speler geen goed geluid kan geven.
    En in een winkel klinkt het toch allemaal net even mooier, helemaal in de geluidsruimtes.

    Wil je echt naar een goed geluid en andere geluidsbronnen, zou ik ook een andere/betere versterker aanraden. Zo'n blue-ray speler is vaak net niet.
  4. Megane
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Megane

    Zijn er ook versterkers die kunnen communiceren met mijn iPad? Ivm spotify
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Megane
    Zijn er ook versterkers die kunnen communiceren met mijn iPad? Ivm spotify


    Daar zijn docking stations voor.

    Ook je koptelefoon uitgang kan aangesloten worden op een versterker
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Megane
    Zijn er ook versterkers die kunnen communiceren met mijn iPad? Ivm spotify


    Als het bluetooth heeft, kan het communiceren met jou ipad. Soms hebben ze ook docking-mogelijkheden. In verschillende prijs/kwaliteit klassen, dus te veel om op te noemen. Helaas geen eigen ervaring/tip voor je om te zeggen: die moet je hebben.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Chromecast audio of een apple tv ertussen zetten zou moeten kunnen volgens mij.
  8. Zweef
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zweef
    Die versterkers zijn net als je iPad verbonden met je thuis netwerk. Dus heb je geen Bluetooth of dockingstation nodig.

    Wat betreft de speakers: neem een muziek stuk wat je goed kent en thuis via je eigen speakers afspeeld.
    Neem dat cd-tje of USB stickie mee naar de winkel en luister dan opnieuw. Op die manier kan je enigszins vergelijken of de muziek beter, voller en/of mooier klinkt.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb Sonos speakers. Fantastisch geluid en via wifi worden mijn apparaten aan elkaar gekoppeld.
  10. Megane
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Megane

    Hoeveel heb je er dan Scar? En welke?
Terug naar de lijst