Verwijderen oud mailaccount van tablet

Verwijderen oud mailaccount van tablet 

Onderwerp van drakie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Samsung tablet (2 of 3 geloof ik) en gebruikt ten tijde van mijn bedrijf. Met dus bijbehorend mailadres. Dat mailadres bestaat niet meer, maar tablet blijft continue vragen on verificatie etc.

    Hoe krijg ik dit mailadres verwijderd c.q. gewijzigd naar mijn huidige mailadres?
  2. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Hed
    Samsung tablet (2 of 3 geloof ik) en gebruikt ten tijde van mijn bedrijf. Met dus bijbehorend mailadres. Dat mailadres bestaat niet meer, maar tablet blijft continue vragen on verificatie etc.

    Hoe krijg ik dit mailadres verwijderd c.q. gewijzigd naar mijn huidige mailadres?


    Om je e-mail account te verwijderen, volg je de volgende stappen:
    1. Ga naar 'Apps' → 'E-mail' en tik op de menuknop (rechts bovenin of links onderin op het toestel), tik op 'instellingen'.
    2. Tik nu op 'Accounts beheren' / 'Accountinstellingen' en tik op het prullenbakicoontje rechts bovenin. Selecteer het account dat je wilt verwijderen en bevestig je keuze.

    Het meest robuste is echter terug zetten naar fabrieksinstellingen. LET OP DAT JE EERST EEN BACKUP MAAKT VAN JE FOTOS / FILMPJES
    Zie: >>LINK<<

    Dan is de tablet weer zoals hij uit de fabriek komt en kan je hem naar eigen inzicht inrichten.
  3. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    Okay, optie 1 werd het dus niet... op een of andere wijze niet te vinden....

    Dus lekker terug naar de fabrieksinstellingen! Helemaal weer happy nu!

    Thanks!
Terug naar de lijst