Kleding lange dunne puber

Kleding lange dunne puber 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    Mijn spijker slaagt soms bij Coolcat en koopt broeken bij enkele kleine merkloze winkels van Turkse of Indische handelaren.
    Hij en zijn zus zijn een meesters geworden in de juiste spullen uit het rek trekken (qua maat en kwaliteit).
  2. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Suzette


    New Yorker, Sting en Bastiano zijn nieuw voor mij, ga ik ook naar kijken! Girav heeft sowieso wel geschikte shirts, ik vind ze alleen best heel duur als je je bedenkt dat zoon door de lengtematen heen schiet. Zolang hij nog zo heel snel groeit, hoop ik een prijsklasse goedkoper ook goed te kunnen slagen. Maar zo niet, dan is dat een fijn shopadres idd.

    Ik heb al een behoorlijk shoplijstje, dank jullie wel!


    Voor Basic shirts (wit en zwart geloof ik) extra lang kun je ook bij C&A terecht.
  3. Anja4U
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anja4U
    Wij hebben goede ervaringen met de WE
    Je kunt online de afwijkende maat bv 28/36 bestellen,is meestal niet in de winkel voorradig
    Wij naar de winkel,model en kleur uitgezocht ,ter plekke besteld en de volgende morgen in huis 👍🏻
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Geslaagd! Bij een lokale winkel, Henny's Rits Smile

    De kleding van Jack&Jones die we eerder besteld hadden en te breed bleek, blijkt van een wat bredere lijn van het merk te zijn. De mevrouw van de winkel wees ons op de smalle lijn van Jack&Jones en dat paste prima. Meteen maar drie vesten, een trui en een shirt met lange mouwen gekocht Smile
    Er was ook een 28/36 skinny jeans van Cars die prima paste, meteen maar nog 2 besteld.
    Bij America Today nog 2 basic shirts gekocht (die van 2 voor 20 euro) waarvan we weten dat die ook goed passen en lang genoeg zijn.
    En...nog 6 onderbroeken van de Action (2 voor 2,99) Smile Dragen ze op school blijkbaar allemaal en ideaal als je dun bent.

    Nu alleen nog een winterjas en een paar extra shirts. Dan kan hij voorlopig weer een tijd mee Smile WE is de volgende winkel!

    Dank jullie wel voor de tips!
    Plaatje
Terug naar de lijst