Over Mail Mij

Over Mail Mij 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef hanss51
    Herkenbaar verschijnsel Smile
    Met mijn werkmail deed ik ook al zoiets.
    Dus best een handig dingetje, als je toch net op OA zit.


    Verder gebruik ik tegenwoordig vaak de 'reminder' functie van google agenda:
    daar kan een tijd bij en op die tijd piept je telefoon dan.

    met de 'ok google' functie (niet in een volle bus, maar bijv in de auto) kan dat ook mondeling:

    'ok google'
    'herinner me aan OA'
    'vanavond om half negen'

    Krijg je dus vanavond om half negen een piepje van je telefoon, en een melding in de notficatiebalk.


    Dat klinkt ook best handig...
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Stel je zit in de bus en het valt je in dat je de belastingbrief nog moest posten. Ships,weer vergeten en morgen is de laatste dag. Dan stuur je jezelf een mailtje ter herinnering.
    Ik heb niet altijd pen en papier bij de hand,wel mijn telefoon. Ik gebruik regelmatig mijn mailbox als notitieblok. Smile


    Ohh
    Daar gebruik ik mijn telefoonagenda voor, elke dag een melding die ik eruit haal zodra ik hetgene gedaan heb.
    Of de alarmfunctie van de telefoon, maar die vind ik minder goed werken.
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Knap hoor, niet zien wat er echt staat. Maar goed, ik zal het maar even wat duidelijker maken waar je het zou moeten kunnen vinden.

    Bij mij staat toch echt helemaal niks.
    Het blokje spelletjes ook niet overigens.
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef bart

    Alleen moet je er dan thuis weer aan denken om colornote te openen. Een mailtje kom je vanzelf weer tegen. Smile

    Nu "moet" ik ervoor naar oa, dat maakt dus niet zo heel veel uit.

    Op mijn werk mail ik mezelf priv? reminders en thuis net andersom.
    Maar je kunt ook vanuit je eigen mailprogramma een mail naar jezelf sturen.
    Dus wat dat aangaat zie ik niet helemaal de meerwaarde, maar het zit mij verder niet in de weg (ik zie het phone en iPad sowieso niet staan). Desktop nog niet gecheckt.
    12 nov '16 - 07:31:12 / 12 nov '16 - 09:44:30
  5. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    heb het al 3 x gebruikt, is best handig,
    alleen de plek vind ik niet handig omdat ik eigenlijk nooit via "mijn oa" op oa zit maar via "thuis" en menu ernaast. Voor mij mocht ie onder "help" staan, zou ik het nog vaker gebruiken.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Cato

    Bij mij staat toch echt helemaal niks.
    Het blokje spelletjes ook niet overigens.

    Mogelijk staan die "blokken" uit. Op de mijnoa-pagina staat een lijstje waarmee je ze weer aan kunt zatten. Onder het hoofdje "Welke blokken wil je zien?".

    Succes.
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Cato

    Nu "moet" ik ervoor naar oa, dat maakt dus niet zo heel veel uit.

    Op mijn werk mail ik mezelf priv? reminders en thuis net andersom.
    Maar je kunt ook vanuit je eigen mailprogramma een mail naar jezelf sturen.
    Dus wat dat aangaat zie ik niet helemaal de meerwaarde, maar het zit mij verder niet in de weg (ik zie het phone en iPad sowieso niet staan). Desktop nog niet gecheckt.

    De meerwaarde is, dat je alleen de tekst hoeft in te voeren en dat de rest vervolgens vanzelf gaat. Een emailprogramma vind ik daar veel minder geschikt voor. Alleen al omdat je je emailadres in moet vullen.

    Maar aan de andere kant, als je het niets vindt, dan is dat ook goed hoor. Ik heb het gedeeld omdat ik het zelf erg handig vind. Als jij dat niet vindt, dan moet je het gewoon niet gebruiken.

    Tip: het wordt nog iets handiger als je een bladwijzer naar die pagina op het bureaublad van je telefoon zet. Dan zit je er met ??n klik in.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef meeuw
    heb het al 3 x gebruikt, is best handig,
    alleen de plek vind ik niet handig omdat ik eigenlijk nooit via "mijn oa" op oa zit maar via "thuis" en menu ernaast. Voor mij mocht ie onder "help" staan, zou ik het nog vaker gebruiken.

    Wordt aan gewerkt.
  9. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef bart

    De meerwaarde is, dat je alleen de tekst hoeft in te voeren en dat de rest vervolgens vanzelf gaat. Een emailprogramma vind ik daar veel minder geschikt voor. Alleen al omdat je je emailadres in moet vullen.

    Maar aan de andere kant, als je het niets vindt, dan is dat ook goed hoor. Ik heb het gedeeld omdat ik het zelf erg handig vind. Als jij dat niet vindt, dan moet je het gewoon niet gebruiken.

    Tip: het wordt nog iets handiger als je een bladwijzer naar die pagina op het bureaublad van je telefoon zet. Dan zit je er met ??n klik in.

    Dat maakt het wel handiger idd. Moet ik het alleen wel kunnen vinden.
    Onder "mijn oa" zie ik het echt niet.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cato

    Dat maakt het wel handiger idd. Moet ik het alleen wel kunnen vinden.
    Onder "mijn oa" zie ik het echt niet.


    Ik ook niet
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Cato

    Dat maakt het wel handiger idd. Moet ik het alleen wel kunnen vinden.
    Onder "mijn oa" zie ik het echt niet.

    O wacht, zie nu dat je iets over blokken hebt gezegd. Zoek ik op
  12. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Herstel, het staat er wel.
    Wel een beetje ver weg. Helemaal beneden onder alle draadjes nog onder het weer.
    Kan je dat zelf aanpassen waar het staat.?
Terug naar de lijst