Wie kent webshop Ourfilosophie.com?

Wie kent webshop Ourfilosophie.com? 

Onderwerp van Cato

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Van een bedrijfspagina op Facebook kun je geen negatieve recensies verwijderen.

    Smile Dat is mooi. Dan ga ik ze eens beter bekijken
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Katoenen jurkjes in de winter lijken me brrr
    Maar o wat zien ze er leuk uit!
  3. Roger
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roger
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Van een bedrijfspagina op Facebook kun je geen negatieve recensies verwijderen.



    Je kan reacties filteren, als de reactie niet gewenst zijn keur je de plaatsing niet goed

    Het ontbreken van negatieve reacties op hun fb-pagina is dus absoluut GEEN graadmeter
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Roger



    Je kan reacties filteren, als de reactie niet gewenst zijn keur je de plaatsing niet goed

    Het ontbreken van negatieve reacties op hun fb-pagina is dus absoluut GEEN graadmeter

    Het gaat hier om recensies, niet om reacties. En als bedrijf zijnde kun je GEEN recensies verwijderen. Wel reacties.
  5. Ik heb via hen een handtas gekocht. Vooraf eerst wat informatie via Facebook opgevraagd en binnen een half uur had ik antwoord.
    Bestelling zelf ook allemaal keurig afgehandeld.


    Qua kleding weet ik de maten en zo dus niet.. Maar die van de handtas klopte als een bus? (en de prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed) ..
    Wat leveren betreft: Dat duurde voor mijn gevoel lang. Zondag besteld, donderdag gereclameerd. Vrijdag bericht dat het verzonden was. Vrijdag ook geleverd (als ik thuis was geweest). Die zaterdag zag ik op Facebook dat de winkel die dag vanwege prive omstandigheden gesloten was. Verklaard voor mij de trage levering.
Terug naar de lijst