E-reader

E-reader 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik ben super tevreden met mijn krijgertje de kobo aura 2nd. Wat een genot om dor te kunnen lezen als je in een tunnel rijdt(Ik rijd nogal eens mee naar Scandinavi?). Ingebouwde leeslamp. Buiten lezen in de volle zon. Net zo helder en duidelijk. (E-ink scherm).Het duurde even voor ik overstag ging. Nu zou ik niet anders meer willen.
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef scar
    Moet je wel een jaar de vara gids weggooien. Staaaaapels oud papier.

    Ik wilde pas om 7 uur wakker maar ben nu al klaar wakkr. Zo jammer. Vanmiddag dutje denk ik.

    Ik heb de vara-gids en het lidmaatschap van de vara ook alweer opgezegd. Een jaar lang varagids als oud papier, tja dat neem ik voor lief.
    De Kobo Aura 2 kost nog steeds 119 euro, terwijl wij hem hadden voor 59 euro inclusief Vara gids en Vara lidmaatschap. Vergeet overigens niet beiden op te zeggen.

    De Aura bevalt me uitstekend. Ik lees inmiddels veel meer, oa dankzij de handige leeslamp. Heb zelfs het Kobo plus abonnement afgesloten en kan dus onbeperkt boeken lezen via bol.com. Ook mijn zoon kan zijn favoriete boeken lezen op zijn eigen mobiel of tablet met dit abbo. Hij zou overigens ook wel graag een ereader willen. Dus tips voor een goede aanbieding zijn welkom.
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Zou die actie nog een keertje komen? Smile
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Cato
    Zou die actie nog een keertje komen? Smile

    >>LINK<<

    Wegens succes is ie duurder geworden denk ik.
Terug naar de lijst