Is een selfie stick handig?

Is een selfie stick handig? 

Onderwerp van Zelazny

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Nog ja, de titel zegt het al: wie kan mij wat ervaringen vertellen over selfiesticks?
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Zelazny
    Nog ja, de titel zegt het al: wie kan mij wat ervaringen vertellen over selfiesticks?



    zie er eigenlijk alleen Japanners / chinezen mee die snel hun foto maken bij de verplichte foto momenten
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    zie er eigenlijk alleen Japanners / chinezen mee die snel hun foto maken bij de verplichte foto momenten


    Ja dit.
    Ze willen altijd monument + zichzelf alsof je moet bewijzen dat je daar was ofzo Smile
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb gewoon mijn camera zelf vastgehouden toen ik wat selfies maakte.
    Ik vind het zelf geen meerwaarde hebben, maar maak ook niet vaak selfies
  5. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    Rose, ja, het is heel handig. met name als je met meer mensen bent. je kan meer op je foto krijgen. ik neem m overal mee naartoe
  6. Ik maak vaak foto's op vakantie, maar zelf sta ik er dus nooit op. Dat vind ik jammer. Als ik mijn dochter vraag om een foto van mij te maken, is die vaak bewogen en onscherp. Of met wel mijn jas en kin erop, maar niet mijn hoofd en stonehenge. Vandaar dat een selfiesticks me een oplossing leek ...
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Zelazny
    Ik maak vaak foto's op vakantie, maar zelf sta ik er dus nooit op. Dat vind ik jammer. Als ik mijn dochter vraag om een foto van mij te maken, is die vaak bewogen en onscherp. Of met wel mijn jas en kin erop, maar niet mijn hoofd en stonehenge. Vandaar dat een selfiesticks me een oplossing leek ...


  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Zelazny
    Ik maak vaak foto's op vakantie, maar zelf sta ik er dus nooit op. Dat vind ik jammer. Als ik mijn dochter vraag om een foto van mij te maken, is die vaak bewogen en onscherp. Of met wel mijn jas en kin erop, maar niet mijn hoofd en stonehenge. Vandaar dat een selfiesticks me een oplossing leek ...

    Dan is het zeker een oplossing. Ik vind hem erg handig!
  9. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik heb een selfiestick gekocht om tijdens vakanties, uitstapjes, kleindjes fietsen en wat niet al foto's te kunnen maken waar ik zelf ook op sta, of waar m'n vriendin en ik s?men op staan.
    Van onze eerste vakantie samen, toen ik nog geen selfiestick had, was er maar ??n foto waar we allebei op stonden.
    Als we een kleindje fietsen maak ik 'm 't liefst al fietsend. Wat ik nog moet afleren is er zo moeilijk bij kijken.
    Ik vind het ideaal.
    Als je er eentje koopt, test dan wel of 'ie stevig genoeg is als je 'm helemaal uitschuift en of je de knop makkelijk kunt bedienen.
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ze kosten bijna niks. Voor een paar euro heb je er al eentje. Ik zou het gewoon proberen.
  11. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Wel eentje met knop of afstandsbediening kopen. Anders heb je erniet veel aan. Heb dat zelf gehad met eentje vd action. Vandaar😉
  12. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
Terug naar de lijst