E mail adres controleren kan dat?

E mail adres controleren kan dat? 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik stuur altijd een mailtje zoals:

    beste {naam},

    dit is een test email. als je dit bericht leest graag even een reply, mocht je dit bericht niet lezen, dan graag ook een reactie.

    gr,

    koen
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    [QUOTE]Dit schreef -caty2
    Ik heb een testmail naar iemand 's nwe e mail adres gestuurd maar nog geen antwoord terug gehad. Heb ook geen telefoonnummer want ze is verhuisd. Ik kan haar nu dus niet meer bereiken totdat ze mij weer belt. Smile

    Nu twijfel ik of ik haar nwe email die zij telefonisch door heeft gegeven wel goed overgenomen heb. Is er een mogelijkheid om te controleren bij wie een e mail adres hoort ofzo iets. Een soort telefoonboek met email adressen?Smile

    Heb geen foutmelding gehad bij het versturen van die testmail.
    [/QUOTE

    weet niet of het bij alle providers werkt, maar via deze site kan je zien of en wanneer je e-amil gelezen is en aak ook aanvullende info

    >>LINK<<
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    [QUOTE]Dit schreef -caty2
    [B]Ik heb een testmail naar iemand 's nwe e mail adres gestuurd maar nog geen antwoord terug gehad. Heb ook geen telefoonnummer want ze is verhuisd. Ik kan haar nu dus niet meer bereiken totdat ze mij weer belt. Smile

    Nu twijfel ik of ik haar nwe email die zij telefonisch door heeft gegeven wel goed overgenomen heb. Is er een mogelijkheid om te controleren bij wie een e mail adres hoort ofzo iets. Een soort telefoonboek met email adressen?Smile

    Heb geen foutmelding gehad bij het versturen van die testmail.
    [/QUOTE

    weet niet of het bij alle providers werkt, maar via deze site kan je zien of en wanneer je e-amil gelezen is en aak ook aanvullende info

    >>LINK<< [/B]



    Wat een spionage software!
    Achteraf werkt het (gelukkig) niet, maar brrr eng spul. Vraag mij af of en hoe het werkt. Je mail gaat eerst naar die site en wordt daarna door die site doorgestuurd met jou adres als afzender. Wat met die mail, de informatie van die mail gebeurd en hoe zij de informatie krijgen dat de mail is gelezen of niet heb ik niet uitgezocht of dat op de site staat, maar ik vind het maar een eng ding. Ook doordat het "gratis" is, vermoed ik dat ze met de informatie die ze krijgen uit de mails die via hun verzonden worden informatie proberen te verzamelen en die verkopen aan (aan wie?). Maar goed, heel veel informatie van internet ligt toch al op straat, dus waarom dit ook niet. Maar mijn 1e keus zou het niet zijn.
  4. quote:
    Dit schreef ArnoM



    Wat een spionage software!
    Achteraf werkt het (gelukkig) niet, maar brrr eng spul. Vraag mij af of en hoe het werkt. Je mail gaat eerst naar die site en wordt daarna door die site doorgestuurd met jou adres als afzender. Wat met die mail, de informatie van die mail gebeurd en hoe zij de informatie krijgen dat de mail is gelezen of niet heb ik niet uitgezocht of dat op de site staat, maar ik vind het maar een eng ding. Ook doordat het "gratis" is, vermoed ik dat ze met de informatie die ze krijgen uit de mails die via hun verzonden worden informatie proberen te verzamelen en die verkopen aan (aan wie?). Maar goed, heel veel informatie van internet ligt toch al op straat, dus waarom dit ook niet. Maar mijn 1e keus zou het niet zijn.

    Dit leggen ze wel uit in : >>LINK<< hun privacy paragraaf. Mag ik aannemen dat dit klopt en dan lijkt mij er niets mis mee.
  5. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Wat een spionage software!
    Achteraf werkt het (gelukkig) niet, maar brrr eng spul. Vraag mij af of en hoe het werkt.

    Je verstuurt je mail via hun servers. Aan jouw mail voegen ze een (onzichtbare) afbeelding toe met een unieke url. Als de mail wordt bekeken, wordt die afbeelding opgevraagd en via de url kunnen ze dan bepalen wanneer (en hoe vaak) de mail is gelezen.

    Werkt het? Bij mij in ieder geval niet. Ik heb mijn mailpakket zo ingesteld dat externe afbeeldingen alleen worden getoond als ik daar expliciet om vraag. In spammails worden dergelijke links namelijk ook gebruikt om te monitoren welke email-adressen actief zijn.
Terug naar de lijst