invullen boeking zonder boeken

invullen boeking zonder boeken 

Onderwerp van ArnoM

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hallo Bart

    Als je nu het boekingsformulier invult dan wordt deze automatisch bewaard. Dit zodat je kunt kijken in wie er mee gaan.
    Maar als je gebruik maakt van de gegevens van eerdere vakanties, dan gebeurd dit niet. Vind ik persoonlijk niet handig, helemaal doordat het "opslaan" knopje ook weg is.

    Zou je hiernaar kunnen kijken?

    PS:
    weet niet of je die opmerking gezien hebt, maar in de midweek biesbosch is de link naar de sterrenwacht niet in orde.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    PS:
    weet niet of je die opmerking gezien hebt, maar in de midweek biesbosch is de link naar de sterrenwacht niet in orde.


    Sterrenwacht-link doet het weer.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Hallo Bart

    Als je nu het boekingsformulier invult dan wordt deze automatisch bewaard. Dit zodat je kunt kijken in wie er mee gaan.
    Maar als je gebruik maakt van de gegevens van eerdere vakanties, dan gebeurd dit niet. Vind ik persoonlijk niet handig, helemaal doordat het "opslaan" knopje ook weg is.


    Dit zou nu opgelost moeten zijn. Hopelijk introduceer ik hiermee geen ander probleempje...
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef bart


    Dit zou nu opgelost moeten zijn. Hopelijk introduceer ik hiermee geen ander probleempje...


    Hmm, misschien toch maar weer terugdraaien, want ik zie nu allemaal extra ellende voorbij komen. Dan is het minder erg om enkel even het aantal deelnemers te updaten.

    Sorry
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Hmm, misschien toch maar weer terugdraaien, want ik zie nu allemaal extra ellende voorbij komen. Dan is het minder erg om enkel even het aantal deelnemers te updaten.

    Sorry


    Teruggedraaid.

    Zou je me door willen geven wat voor rare dingen je zag? Via priv?-support?
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef bart


    Teruggedraaid.

    Zou je me door willen geven wat voor rare dingen je zag? Via priv?-support?


    gedaan
Terug naar de lijst