Zou jij ?159.000 neertellen voor 19m? in Amsterdam?

Zou jij ?159.000 neertellen voor 19m? in Amsterdam? 

Onderwerp van Dion

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    Gezinnen met kleine kids verhuizen vanaf Amsterdam naar het Gooi , (Naarden, Bussum , Hilversum ,Huizen en iets duurder naar Blaricum en Laren)
    Daarnaast vlakbij Amsterdam naar Landsmeer, Abcoude en Amstelveen
    En natuurlijk richting de duinen met Haarlem als topper en daarna Overveen, Velsen Noord en Zuid, Aerdenhout en Bloemendaal.

    En ergens onderaan tussen de andere steden uit de provincie staat Rotterdam , vreemd genoeg in trek bij homo paartjes en ouderen die ergens een band met die stad hebben.

    Migratie is in zijn totaliteit toegenomen, maar Rotterdam steekt er echt niet bovenuit.

    Wat wel populair is , is het oosten van het land, vooral ouderen die duur verkopen en goedkoper of groter gaan wonen.
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef ton1965
    Gezinnen met kleine kids verhuizen vanaf Amsterdam naar het Gooi , (Naarden, Bussum , Hilversum ,Huizen en iets duurder naar Blaricum en Laren)
    Daarnaast vlakbij Amsterdam naar Landsmeer, Abcoude en Amstelveen
    En natuurlijk richting de duinen met Haarlem als topper en daarna Overveen, Velsen Noord en Zuid, Aerdenhout en Bloemendaal.

    En ergens onderaan tussen de andere steden uit de provincie staat Rotterdam , vreemd genoeg in trek bij homo paartjes en ouderen die ergens een band met die stad hebben.

    Migratie is in zijn totaliteit toegenomen, maar Rotterdam steekt er echt niet bovenuit.

    Wat wel populair is , is het oosten van het land, vooral ouderen die duur verkopen en goedkoper of groter gaan wonen.

    Ook Rotterdam ligt 'in de provincie'..[SMILIE00039
    Ach ja, welke plaats ligt niet in een provincie?
    Maar die stad zit serieus in de lift, hoorSmile
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Mijn huis is de laatste tijd ook fors in waarde gestegen. Die ton overwaarde die ik voor mijn woning in Amsterdam kreeg zie ik echter nog niet gebeuren.
Terug naar de lijst