Refurbished/ Remarketed

Refurbished/ Remarketed 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Ik heb nu 2x bij 2 verschillende webshops een IPhone 5 en 5S gekocht en bij beide aankopen problemen ervaren. Beide iPhones hadden een slechte batterij en bij beide shops moest ik 2x het apparaat terugsturen omdat na plaatsen vd nieuwe batterij, de telefoon alsnog in 1 nacht meer dan de helft leegliep. Alles uit, alleen wifi stond dan aan.

    Bij de eerste webshop kregen we, na een slechte recensie geschreven te hebbben, gratis een upgrade naar 5S aangeboden. Dat toestel fungeerd nu goed.

    Op dit moment wacht ik op de 2e iPhone 5S uit de tweede bestelling, omdat na het plaatsen (zo zeggen ze) van een nieuwe batterij, de iPhone nog steeds voor meer dan de helft leeg loopt in 1 nacht. Zelf zonder iets ge?nstalleerd te hebben...

    Ik ben er wel klaar mee....


    Iemand goede ervaringen?
  2. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    Was het wel de batterij die slecht was? Het zou ook kunnen dat het beeldscherm is vervangen. Vrijwel alle beeldschermen die voor reparaties worden gebruikt zijn refurbished en sommige digitizers gebruiken veel meer stroom dan de originele. Dat kan dus ook een reden zijn dat de batterij snel leegloopt (en in dat geval zal het vervangen van de batterij ook geen noemenswaardige verbetering geven).
  3. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    De batterij loopt nu niet meer leeg, maar de iPhone gaat na een nacht in rust gelegen te hebben ook niet meer aan. Pas als je de stekker erin steekt. En dan zie je dat de batterij nog gewoon vol is.
    Toevallig? dat de eerste iPhone via de andere webshop dit ook had....


    Geen aanrader dus, refurbished elektronica.
    .
    9 feb '17 - 07:16:50 / 9 feb '17 - 07:52:15
  4. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Hier helaas alleen slechte ervaring.

    Jongste had na lang sparen een iPhone 5s gekocht bij Leap via internet.
    Scherm deed het niet meer lekker na enkele maanden.
    Wij naar Apple store. Werd daar doodleuk gezegd dat ze niets konden doen omdat er een niet origineel scherm opgeplaatst was... Terwijl Leap garandeert dat ze enkel originele onderdelen gebruiken.
  5. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    ik heb nu een nieuwe iphone 5s bij mn abonnement toestel 6 euro per maand, totaal 144 in 24 maanden
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Fons69
    Hier helaas alleen slechte ervaring.

    Jongste had na lang sparen een iPhone 5s gekocht bij Leap via internet.
    Scherm deed het niet meer lekker na enkele maanden.
    Wij naar Apple store. Werd daar doodleuk gezegd dat ze niets konden doen omdat er een niet origineel scherm opgeplaatst was... Terwijl Leap garandeert dat ze enkel originele onderdelen gebruiken.

    De onderdelen zijn nooit origineel bij dat soort shops. Als je een defect hebt aan jouw Apple device dan betaal je bij Apple of een Apple servicepunt de prijs van de reparatie maar je krijgt een nieuw toestel. Net gehad met mijn Ipad Air. Sinds ik dit weet ga ik nooit meer naar dat soort winkeltjes.

    Als ze bij Apple zien dat hij open geweest is zonder dat zij het gedaan hebben dan doen ze er idd niets meer aan.
Terug naar de lijst