Externe schijf

Externe schijf 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Kreeg vanmorgen ineens een melding van 1 van mijn externe schijven dat die niet meer door Windows herkent werd
    Schrik sloeg om mijn hart,,op deze staat voornamelijk films,,
    Maar mijn andere al mijn boeken en foto's..

    Ik heb het probleem opgelost,,

    Ik denk als ze nu echt eens kapot zijn,,,Smile

    Dus nu ben ik bezig op 1 van drive's ieder geval al mijn foto's te zetten..
    Dan zijn die altijd veilig,,






    Staan jullie hier wel eens bij stil en hebben jullie iets achter de hand??
    Ook een drive usb branden op schijf???

    Ben benieuwd,,,Smile
  2. June
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van June
    Ik heb twee externe harde schijven als Back-up....deze zijn goed verstopt op zolder. Zo goed dat zelfs ik ze niet kan vinden.Smile
  3. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance
    Ik bewaarde al mijn foto's op een externe harde schijf. Deed daar verder niks mee en toch ineens, met geen mogelijkheid dat hij het nog doet, pc vind de hele schijf niet meer. Ik bewaar niks meer op externe harde schijven. Alles gaat in de cloud en, maar hopen dat die blijft. Denk dat als je bewaard op schijven, pc, cloud, externe opslag enz, er altijd een risico is, waar je je van bewust moet zijn.
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    1 kopie thuis en 1 in de cloud voor alles wat ik beslist niet kwijt wil. 2 schijven thuis kan ook. Maar als je huis afbrand ben je nog alles kwijt.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Alles in de cloud bij mij. Google drive, one drive en stack. Er kan niks mis gaan.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef June
    Ik heb twee externe harde schijven als Back-up....deze zijn goed verstopt op zolder. Zo goed dat zelfs ik ze niet kan vinden.Smile
    en als je huis afbrandt is alles weg.

    Je zou een cloudoplossing kunnen proberen. Stack bijv.
    Of je hd in de schuur opbergen.
  7. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    in de cloud, op de server, op micro sd kaartjes die op mijn werk liggen.
    en dan staan de meeste foto's ook nog in klein formaat op de eigen site.

    denk dat ik wel save zit
  8. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Alles in de cloud bij mij. Google drive, one drive en stack. Er kan niks mis gaan.



    hoeveel opslag heb je bij stack? en dan foto op normale grote vrij of zoals google foto dat alles na een veilige grote eerst verkleind word?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    hoeveel opslag heb je bij stack? en dan foto op normale grote vrij of zoals google foto dat alles na een veilige grote eerst verkleind word?

    1tb is standaard. En volgens mij worden de foto's opgeslagen in origineel formaat. Ff gecheckt en idd originele grootte. Bij Google ook trouwens, tenzij je het anders instelt.
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik heb alle foto's op de laptop van mij en mijn dochter staan en op 2 externe harde schijven.

    Maar bovenal maak ik fotoalbums. Van elk jaar een boek en van elke reis afzonderlijk een fotoalbum.
    Die heb ik allemaal in gedrukte exemplaren.
    Eerlijk gezegd doe ik nog weinig met de digitale opslag.
  11. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Nance
    Ik bewaarde al mijn foto's op een externe harde schijf. Deed daar verder niks mee en toch ineens, met geen mogelijkheid dat hij het nog doet, pc vind de hele schijf niet meer. Ik bewaar niks meer op externe harde schijven. Alles gaat in de cloud en, maar hopen dat die blijft. Denk dat als je bewaard op schijven, pc, cloud, externe opslag enz, er altijd een risico is, waar je je van bewust moet zijn.

    Ik heb exact hetzelfde gehad met een nieuwe schijf. Sindsdien ook alles in de cloud.
Terug naar de lijst