zorgdossier opvragen

zorgdossier opvragen 

Onderwerp van malva

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door malva zelf op 14 maart 2017 om 15:05:51

Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Wie zegt dat daar niet voor is getekend?

    Ze zegt zelf dat ze dat wel eens doet en geeft het hier als tip mee om de zorginstelling dat hier ook te laten doen.
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Erna

    Ze zegt zelf dat ze dat wel eens doet en geeft het hier als tip mee om de zorginstelling dat hier ook te laten doen.


    Ik had de helft gelezen, dit is inderdaad anders. Smile
  3. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    Toch weer goed dat ik het hier geplaatst hebSmile

    Zelf kon ik niet verzinnen dat ik zelf ook door de jaren heen wel dingen op papier gekregen heb van het LKHSmile
    Helaas heb ik een enorme weerstand tegen administratie gecre?erd door de jaren heen.
    En de huisarts van zoon veranderd met de woonplekSmileSmile Die moet binnen 10 km zitten of de gemeentegrens oid. En als je dan vaker verhuisd.....
    gelukkig heeft hij de huisarts nog niet nodig gehad sinds hij niet meer bij mij woont.

    Zonder toestemming van een cli?nt iets opvragenSmile
    Als de huidige instantie dit bij de laatste organisatie zou doen, ....SmileSmile gaat de ellende gewoon verder!!

    Mijn zoon is behoorlijk zelfstandig en ik ga hem hierin niet voorbij. Alleen hij is nu in de overleefstand en niet in staat deze dingen zelf te bedenken, laat staan uit te voeren.
    Gelukkig gaat het langzaam weer de goede kant op, met veel steun van mij en de nieuwe organisatie doet echt hun best ( alleen zijn de nodige steekjes al gevallen)

    Gisteren heeft iemand van het LKH mijn voicemail ingesproken en hierdoor heb ik tot zelfs op eens de hoop dat zoon daar geholpen kan gaan worden.....dat zou fantastisch zijn, gewoon weer naar (de paar overgebleven) mensen die hem in het verleden goed geholpen hebbenSmile
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    Goed gesprek gehad met een van de LKH medewerkers.
    Helaas schat zij (ook) in dat hier een lang traject van begeleiding moet zijn, gezien het gebeurde en hoe zij zoonlief kennen.

    Hierdoor is het beter om met de nieuwe organisatie de nieuwe weg in te slaan, de dossiers komen deze kant op zodra ik en zoon duidelijk hebben welke informatie we willen hebbenSmile

    Zoon is welkom om op de koffie te gaan bij de begeleider die hij nog kentSmile
    Zal ik hem ook zeker in stimuleren.

    Ook dit keer weer, de medewerking is toch beter dan ik verwachtte na het telefoontje met de secretaresseSmile
    Betekent gewoon weer hoe overbelast ik ben, ik ben ook naar de huisarts geweest voor hulp voor mezelf....
    ik merk dat de zelfmoord van zoon buurman/vriend, tegelijk met 4 andere sterfgevallen in mijn omgeving, toch iets te veel tegelijk is geweest voor mij.
    Zoon is nu weer enigszins overeind, er is in ieder geval weer meer zorg rondom hem, zodat ik nu bij mijn eigen angsten, rouwverwerking kom.

    Dank weer voor jullie reacties en steun!!
    Ik ga het draadje sluiten, de vraag en het antwoord zijn erSmileSmile
Terug naar de lijst