Auto deint van links naar rechts

Auto deint van links naar rechts 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Pappanora
    en er kwam niet gewoon een Golf voorbij?

    Hahaha
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Zondag de Bandenspanning gecontroleerd. Bijgevuld waar nodig. Vandaag garage gebeld. Kon direct komen. Ritje gemaakt, niks aan de hand. Mogelijk was er toch iets met de banden spanning.
  3. Jacques
    Carpe diem

    Toon alleen de berichten van Jacques
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Zondag de Bandenspanning gecontroleerd. Bijgevuld waar nodig. Vandaag garage gebeld. Kon direct komen. Ritje gemaakt, niks aan de hand. Mogelijk was er toch iets met de banden spanning.

    Gaat je auto daar zo van golven?
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sjaak1303

    Gaat je auto daar zo van golven?

    Blijkbaar, want nu was er niks aan de hand.

    Denk dat mijn auto een identiteitscrisis had en graag een golfje wilde zijn of zo.
  5. Jacques
    Carpe diem

    Toon alleen de berichten van Jacques
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Blijkbaar, want nu was er niks aan de hand.

    Denk dat mijn auto een identiteitscrisis had en graag een golfje wilde zijn of zo.

    Als hij dan maar een groene golf will zijn dan kan je overal door rijdenSmile
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Blijkbaar, want nu was er niks aan de hand.

    Denk dat mijn auto een identiteitscrisis had en graag een golfje wilde zijn of zo.



    Blijf oplettend. 4 jaar geleden zijn we in een flauwe bocht van de weg geraakt.

    Auto voelde daarvoor ook niet fijn, gaf zoals jij omschrijft het gevoel van zeilen. Garage heeft er meerdere keren in gereden en op de brug gehad en kon steeds niks vinden.
    Tot we in een flauwe bocht op de Duitse autobahn van achteren begonnen te dansen en de totale controle kwijtraakten en van vangrail naar vangrail tolden.
  7. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Blijf oplettend. 4 jaar geleden zijn we in een flauwe bocht van de weg geraakt.

    Auto voelde daarvoor ook niet fijn, gaf zoals jij omschrijft het gevoel van zeilen. Garage heeft er meerdere keren in gereden en op de brug gehad en kon steeds niks vinden.
    Tot we in een flauwe bocht op de Duitse autobahn van achteren begonnen te dansen en de totale controle kwijtraakten en van vangrail naar vangrail tolden.

    Wat was de oorzaak van het zeilen en het van de weg raken?
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Blijf oplettend. 4 jaar geleden zijn we in een flauwe bocht van de weg geraakt.

    Auto voelde daarvoor ook niet fijn, gaf zoals jij omschrijft het gevoel van zeilen. Garage heeft er meerdere keren in gereden en op de brug gehad en kon steeds niks vinden.
    Tot we in een flauwe bocht op de Duitse autobahn van achteren begonnen te dansen en de totale controle kwijtraakten en van vangrail naar vangrail tolden.


    Met welke snelheid en met een (te) vol beladen auto?
  9. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Wat was de oorzaak van het zeilen en het van de weg raken?


    Hoogstwaarschijnlijk toch iets met de schokbrekers als ik de geleerden mag geloven.
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    quote:
    Dit schreef SFR


    Met welke snelheid en met een (te) vol beladen auto?



    Snelheid was hooguit 70/80 km en geen vol beladen auto. Moesten nog boodschappen doen
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Uiteraard hou ik het in de gaten.
  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik heb hetzelfde ooit eens gehad en bleek de bandenspanning te zijn.
    Dus het kan best kloppen dat dit bij jou ook het geval was.
Terug naar de lijst