Mobiel abonnement

Mobiel abonnement 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik ben heel blij met mijn nieuwe go alles unlimited in heel Europa abo van t mobile 35 pm plus 6 euro toestel iPhone
    Totaal 41 Pm

    Heb mijn glasvezel alles in 1 van kpn van 50 pm opgezegd

    Kan gewoon live staats tv kijken via de npo app
    Ik gebruik mijn telefoon ook als hotspot op andere apparaten

    Oh je hebt al een abo afgesloten lees ik
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef waterMan
    Heb niet alle reacties gelezen dus weet niet of het al genoemd is maar je kunt niet zomaar afgaan op het feit dat iemand ergens goede ontvangst heeft met een bepaalde provider. In het dorp waar ik woon is Vodafone om te huilen en zijn er gebieden waar ook KPN minder ontvangst heeft.

    Er zijn websites waarmee je de ontvangst van een bepaalde provider op een bepaalde plek kan meten. Dit wordt met kleuren op een landkaart weergegeven. Op dit manier kun je bijna op straat niveau zien wat de ontvangst is.

    Misschien beter om wel de reacties eerst te lezen: zoveel zijn het er immers niet. De link mbt dekkingsgraad is allang gedeeld. Nieuw abbo is door Bloemangie al afgesloten.
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Yes! Smile

    Vandaag is mijn nieuwe abonnement in gegaan bij T-Mobile. Met het behouden van mijn oude nummer.

    Ex werkte niet mee met gegevens die ik nodig had voor de overname, echter die aardige meneer van de KPN zag zijn betaalhistorie en nadat ik hem mijn verhaal vertelde.....zei hij dat het voor alle partijen een perfecte oplossing zou zijn om het nummer door mij te laten overnemen.

    Dus met hulp van de aardige KPN meneer en ex die verder geen bezwaar meer heeft gemaakt........zit hier vandaag een blije vrouw!

    Dank voor alle tips.
Terug naar de lijst