edit programma voor videobewerken

edit programma voor videobewerken 

Onderwerp van xxxxx

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx
    Mijn dochter wilt van een aantal MP4 fimpjes 1 film maken en daar ook wat effecten aan toevoegen zoals versneld afspelen. Nu heb ik daar de ballen verstand van dus vraag het even hier.

    Ze had een mooi filmpje gemaakt met Windows movie maker , maar deze kan ze niet op een stickie zetten en niet op You tube ( dan moet ze eerst het programma betalen , en dat heeft ze er niet voor over)


    Weet iemand een gratis programma waarbij dat wel lukt, volgens haar bestaat er niks wat werkt.....
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Mijn dochter van 16 maakt vaak filmpjes met Windows moviemaker. Ze zet ze op YouTube en ook op een usb...van de week nog voor geschiedenis. Net nog ff nagevraagd. Ze heeft nooit iets betaald. Het is weleens misgegaan maar toen had ze niet de nieuwste versie van het programma.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Wat voor systeem wordt het gemaakt? Apple, windows (welke versie), tablet (welk besturingssysteem), smartphone (welk besturingssysteem)?

    Windows movie maker kon vroeger heel wat, maar bij windows 10 is het eraf gehaald en 1 of ander verschrikkelijke app voor in de plaats gekomen. Maar je kan dan nog steeds het filmpje maken en dan dat filmpje gratis op youtube zetten. Windows 7 weet ik niet of moviemaker nog bestaat, maar als dat wel zo is, dan zou je dat moeten kunnen, mits het bestand in moviemaker op de juiste manier wordt opgeslagen. Gratis en wel.

    Voor school van mijn dochter heb ik met Fusion 8 gewerkt. Ook een gratis programma, waarbij wel de quicktime player van apple ge?nstalleerd moet worden om filmpjes op te kunnen slaan. Nadeel van Fusion 8 is dat het een heel steile leercurve heeft en niet zo 1,2,3 te leren is, maar wel gratis en heel uitgebreid.
  4. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx

    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Mijn dochter van 16 maakt vaak filmpjes met Windows moviemaker. Ze zet ze op YouTube en ook op een usb...van de week nog voor geschiedenis. Net nog ff nagevraagd. Ze heeft nooit iets betaald. Het is weleens misgegaan maar toen had ze niet de nieuwste versie van het programma.


    dankje voor de tip , ik geef het meteen door !
  5. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Ze heeft overigens Windows 10 op haar laptop.
  6. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Wat voor systeem wordt het gemaakt? Apple, windows (welke versie), tablet (welk besturingssysteem), smartphone (welk besturingssysteem)?

    Windows movie maker kon vroeger heel wat, maar bij windows 10 is het eraf gehaald en 1 of ander verschrikkelijke app voor in de plaats gekomen. Maar je kan dan nog steeds het filmpje maken en dan dat filmpje gratis op youtube zetten. Windows 7 weet ik niet of moviemaker nog bestaat, maar als dat wel zo is, dan zou je dat moeten kunnen, mits het bestand in moviemaker op de juiste manier wordt opgeslagen. Gratis en wel.

    Voor school van mijn dochter heb ik met Fusion 8 gewerkt. Ook een gratis programma, waarbij wel de quicktime player van apple ge?nstalleerd moet worden om filmpjes op te kunnen slaan. Nadeel van Fusion 8 is dat het een heel steile leercurve heeft en niet zo 1,2,3 te leren is, maar wel gratis en heel uitgebreid.



    ze heeft windows 10 , maar gratis op youtube zetten lukt echt niet, dan geeft hij aan dat de betaalde versie gekocht moet worden. Ze gaat nu kijken of Fusion 8 iets is.
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef EvAn



    ze heeft windows 10 , maar gratis op youtube zetten lukt echt niet, dan geeft hij aan dat de betaalde versie gekocht moet worden. Ze gaat nu kijken of Fusion 8 iets is.


    Je hoeft het niet rechtstreeks met moviemaker naar youtube zetten. Sla het filmpje op je pc op, ga naar youtube en upload het filmpje vanaf de harde schijf. Gebruik dus youtube zelf om te uploaden nadat het filmpje al gemaakt is. Gebruik niet moviemaker daarvoor.
  8. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Eerst opslaan en dan uploaden vanuit YouTube, zegt ze
  9. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    Op mijn werk gebruiken we tegenwoordig Shotcut. Gratis en uitgebreid. Misschien zelfs iets t?. Smile
  10. Rick
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rick
    Open shot Video Editor is een gratis dingetje
  11. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Moviemaker wordt vanaf afgelopen 10 januari niet meer ondersteund door Microsoft en je kunt het niet meer van de Microsoft site downloaden lees ik.
    Ik zoek een ander programma met iets meer mogelijkheden. Heb nu Pinnacle Studio op de laptop, een oudere versie. En eh Lightworks. Dat laatste is behoorlijk ingewikkeld, maar wel freeware.
    Ik zoek eigenlijk iets met meer mogelijkheden dan Moviemaker, qua intro maken en zo. Niet heel ingewikkeld maar wel wil ik iets dat Moviemaker weer niet kan. Ik ben er nog niet uit.
    Ik heb een you tube kanaal met een moestuin vlog. Ik film met de iPhone.
Terug naar de lijst