Auto alarm

Auto alarm 

Onderwerp van Happy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Happy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Happy
    Ja hoor stond ik vanmiddag op de parkeerplaats op m'n werk ging m'n deur niet open van m'n auto (afstandsbediening) en toen ik t met sleutel in slot deed ging t alarm als n idioot tekeer. Het stomme ding bleef gaan en aangezien ik het ook al eens had dat de deur spontaan op slot ging toch maar ANWB gebeld. Ik ben uiteindelijk thuis gekomen waar toen ik de deur open deed weer het alarm afging. ANWB man adviseerde t alarm bij garage te luiten uitbouwen aangezien t niet origineel was en er helemaal achter t dashboard geknutseld moet worden. Komende tijd zal t dus wel vaker gaan loeien want het knipperlichten blijft nu continu knipperen van t alarm. Nu ga ik voor t meeste gewoon naar kwikfit en de vw garage hier vind ik 10 keer niks en vreselijk duur. Iemand n idee wat zo n grapje gaat kosten en waar ik dit t best kan doen? Heb n vw polo uit 2007
  2. Jen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jen
    Hoi, ik heb goede ervaringen met JLD service in Goes. als je belt dan kunnen ze je misschien een prijsopgaaf geven. Ik vind ze niet duur, succes!
Terug naar de lijst