Onderdelenzoeker voor wit/bruingoed?

Onderdelenzoeker voor wit/bruingoed? 

Onderwerp van SFR

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Beste mensen,

    Bestaat er ook een website waar je een zoekvraag voor een onderdeel van een, in mijn geval, wasmachine kan plaatsen?

    Voor auto-onderdelen heb je zo'n systeem, onderdelenzoeker.nl. Dan komt je zoekvraag terecht bij aangesloten autodemontagebedrijven en die kunnen dan reageren als men denkt jou te kunnen helpen.

    Wel, nu worden wit- en bruingoed ook gerecycled.. duss. d8 ik dat zoiets er misschien ook wel is voor deze sector. ?
    Ik kan het zelf alleen niet vinden op het >>LINK<<


    Ik heb de buitenkant van mijn wasmachinedeur nodig .. alleen is het zo'n sterk exemplaar Smile dat het de voorraadhoudende periode bij (nieuwe) onderdelenleveranciers heeft overleeft.
    Althans, in de computer komt de tekst te staan 'uit assortiment'..

    Het zou best kunnen zijn dat er nog ergens een exemplaar in de dode voorraad ligt te verstoffen.. maar ja, ho? kom je daar achter?
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Misschien hebben zij de toevallig de juiste deur voor je?Smile
    >>LINK<<
  3. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR

    Bedankt Frank.. Europart al geprobeerd, inderdaad. Is ??n van de wesites die, volgens mij, van dezelfde lay-out (voorraad?) gebruik maken.
    Ben bij Plentyparts geweest, die vertelden het 'uit productie/assortiment verhaal'

    @Twelve. Thnx.. geen 'hit' maar ik zal maandag eens bellen.
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    >>LINK<<

    hier haal ik veel vandaan

    Hier haalde ik ook de benodigde onderdelen vandaan.
    Mijn wasmachine, droger, vaatwasser: allen 25 jaar en ouder. Kon hier gewoon de onderdelen nog bestellen. Heb ik overigens maar 3 x hoeven doen voor kleine dingen.
    Inmiddels heb ik de apparatuur het afgelopen jaar vervangen vanwege mijn verhuizing. Wasmachine ging stuk en was echt op. Droger en vaatwasser verkocht. Deden het nog prima.
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Probeer anders eens op marktplaats of misschien via een "ijzerhandelaar"
    Wellicht is er een handige Facebook groep om een oproep te plaatsen.
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    En anders moet je toch eens overwegen een andere wasmachine aan te schaffen.
    Dat kan uiteindelijk veel goedkoper zijn omdat jongere moderne exemplaren minder stroom en minder water verbruiken.
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR

    quote:
    Dit schreef twelve
    Misschien hebben zij de toevallig de juiste deur voor je?Smile
    >>LINK<<


    Top TIP. Smile
    Bedankt.

    Via WhatsApp contact gelegd, ff foto's heen en weer gestuurd.
    Er was een exemplaar voor mij (afkomstig uit een voortijdig gesloopte machine.). Zag er netjes uit. Smile

    Vanmiddag opgehaald, ter plekke werden de onderdelen (het glas) voor mij gemonteerd. 3 tientje en klaar. Smile
    Was net gedraaid, geen lekkage. Smile
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef SFR


    Top TIP. Smile
    Bedankt.

    Via WhatsApp contact gelegd, ff foto's heen en weer gestuurd.
    Er was een exemplaar voor mij (afkomstig uit een voortijdig gesloopte machine.). Zag er netjes uit. Smile

    Vanmiddag opgehaald, ter plekke werden de onderdelen (het glas) voor mij gemonteerd. 3 tientje en klaar. Smile
    Was net gedraaid, geen lekkage. Smile


    Heb je echt veel mazzel gehad! Smile
Terug naar de lijst