Licentie Kurzweil

Licentie Kurzweil 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Iemand een idee wat zoiets kost wanneer je het voor jezelf aanschaft en wanneer je meelift op de licentie van school?
  2. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Bij ons betalen ouders zelf voor het programma en betaalt school voor de boeken die erin komen te staan. Een aantal jaren geleden zijn wij ouders gaan adviseren Claroread te gebruiken omdat dit een goedkoper programma is dan Kurzweil. Mijn school heeft zelf overigens geen licentie, de leerlingen gebruiken het ook niet op school maar thuis.
  3. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef eva_eva
    Bij ons betalen ouders zelf voor het programma en betaalt school voor de boeken die erin komen te staan. Een aantal jaren geleden zijn wij ouders gaan adviseren Claroread te gebruiken omdat dit een goedkoper programma is dan Kurzweil. Mijn school heeft zelf overigens geen licentie, de leerlingen gebruiken het ook niet op school maar thuis.

    Vanaf 800 euro voor de meest simpele versie.. oplopend tot over de 1000 euro ...
    Schaft iedereen dat zelf aan?
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    (Basis)school deelt licentie niet voor thuis. Op school hebben ze het na heel wat jaartjes wel. Hiervoor nogmaals kopie dyslexieverklaringen ingeleverd.
    Heb je a gevraagd of bij jullie meegelift kan worden?
  5. Jolanda7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jolanda7
    Je kunt ook een maandabonnement nemen. Dit zou ik dan wel eerst met de school overleggen.

    Ik heb kurzweil 2 jaar geleden gekocht. Reden is omdat de WiFi niet altijd optimaal is op school.
    Ook is het zo dat het netwerk niet altijd bereikbaar is voor de kinderen. Dit omdat ze bang zijn dan ze anders
    onder lestijd gaan surfen op het internet.

    Dochter is overigens nog steeds erg blij met haar kurzweil. Mijn andere dochter maakt al 8 jaar naar tevredenheid gebruik van Sprint.
    Voor beiden kun je demoversies aanvragen. Kijk en vergelijk. Misschien voldoet Sprint al en is vele malen goedkoper. Voor Sprint en Kurzweil zijn nagenoeg bijna alle schoolboeken verkrijgbaar bij Dedicon. Examens worden ook aangeboden als "Sprintbestand".

    Kurzweil maandabonnement
    >>LINK<<

    Kurzweil demo
    >>LINK<<

    Sprint demo
    >>LINK<<

    Succes!
  6. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Margo

    Vanaf 800 euro voor de meest simpele versie.. oplopend tot over de 1000 euro ...
    Schaft iedereen dat zelf aan?


    Daarom Claroread, vanaf 179 euro. Ik meen dat er ook ziektekostenverzekeringen zijn die het vergoeden, maar dat weet ik niet zeker hoor (ik ben geen dyslexiecoach, wel mentor van de brugklas). En wij betalen dan de boeken die erin gedownload worden, want per boek betaal je ook nog een (kleiner) bedrag.

    >>LINK<<
  7. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef Jolanda7
    Je kunt ook een maandabonnement nemen. Dit zou ik dan wel eerst met de school overleggen.

    Ik heb kurzweil 2 jaar geleden gekocht. Reden is omdat de WiFi niet altijd optimaal is op school.
    Ook is het zo dat het netwerk niet altijd bereikbaar is voor de kinderen. Dit omdat ze bang zijn dan ze anders
    onder lestijd gaan surfen op het internet.

    Dochter is overigens nog steeds erg blij met haar kurzweil. Mijn andere dochter maakt al 8 jaar naar tevredenheid gebruik van Sprint.
    Voor beiden kun je demoversies aanvragen. Kijk en vergelijk. Misschien voldoet Sprint al en is vele malen goedkoper. Voor Sprint en Kurzweil zijn nagenoeg bijna alle schoolboeken verkrijgbaar bij Dedicon. Examens worden ook aangeboden als "Sprintbestand"

    Dank je.
    Ik ben aan het uitpluizen wat ik handig vind.
    We hebben eind juni een cursus Kurzweil, ik dacht dat de school alleen die gebruikte maar zie nu in hun protocol dat ook Sprint benoemd staat.
    Ik heb het wel nodig voor 2 kinderen en dan ook thuis en offline.
    Een abonnement Kurzweil is niet handig heb ik al gezien.

    Sprint lees ik als slechts bruikbaar voor 1 kind. Dat las ik niet bij Kurzweil.
    Dan zou ik alsnog 2x sprint moeten aanschaffen, wat het verschil in prijs niet echt groot maakt.


    Sowieso nog even met school bellen asap om te vragen wat ze nu gebruiken en hoe.
    En of ze haar eigen laptop kan gebruiken of niet. Want als school een webversie heeft, en een eigen pc meenemen mag niet, dan is er niet echt een keuze helaas.
    16 jun '17 - 02:09:59 / 16 jun '17 - 02:26:47
Terug naar de lijst