Bladzijde

Bladzijde 

Onderwerp van Sanni66

Terug naar de lijst
  1. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Kan ik ergens aan zien waar ik ben gebleven met lezen in een draadje?
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    De bladzijden die je nog niet gelezen hebt, zijn vet gedrukt
    Plaatje
  3. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    Dat meende ik ook, maar vaak zijn de bldz waar ik dan later op klik ( bijv de volgende dag ) weer vet gedrukt, terwijl ik ze wel gelezen heb.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Dat meende ik ook, maar vaak zijn de bldz waar ik dan later op klik ( bijv de volgende dag ) weer vet gedrukt, terwijl ik ze wel gelezen heb.


    Dat zou kunnen, want dit werkt via de cache van je browser. je browser bepaalt dus of het al of niet vet gedrukt wordt. Als je weinig ruimte in je cache hebt, of je gooit al de tijdelijke internetbestanden weg, dan houdt hij het niet goed bij.

    Andere methode is het lichtblauwe ronde pijltje dat je in de lijst ziet staan bij sommige onderwerpen. Als je daarop klikt kom je op de laatste pagina die je gelezen hebt. Maar dat zie je dus alleen als je de lijst met onderwerpen voor je hebt.
    Plaatje
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef bart


    Dat zou kunnen, want dit werkt via de cache van je browser. je browser bepaalt dus of het al of niet vet gedrukt wordt. Als je weinig ruimte in je cache hebt, of je gooit al de tijdelijke internetbestanden weg, dan houdt hij het niet goed bij.

    Andere methode is het lichtblauwe ronde pijltje dat je in de lijst ziet staan bij sommige onderwerpen. Als je daarop klikt kom je op de laatste pagina die je gelezen hebt. Maar dat zie je dus alleen als je de lijst met onderwerpen voor je hebt.


    O dat wist ik niet, ik zag wel een ander blauw pijltje, maar nu zie ik idd soms een rond blauw pijltje niet overal maar als ik het zie en erop klik klopt t wel. Thanx.
Terug naar de lijst