Zonnepanelen.

Zonnepanelen. 

Onderwerp van Megane

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Megane
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Megane
    Iemand hier ervaring mee? Levert het wat op, behalve het gevoel dat je iets goed doet voor het milieu?
    Met welke bedrijven moet ik zeker niet in zee gaan?

    Ik hoor het graag
  2. marcel024
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van marcel024
    Ik had op mijn vorige woning 10 panelen. Dat leverde voldoende op om mijn volledige verbruik te compenseren. Als ik het me goed herinner leverden de panelen mij rond de 600 euro per jaar op. De investering bedroeg na BTW aftrek rond de 3500 euro. kortom, niet alleen goed voor het milieu maar ook voor de portemonnee.

    Op mijn nieuwe huis ga ik binnenkort ook panelen leggen. Iets ander systeem, met omvormers per paneel.

    Indertijd heb ik een zestal offertes laten maken. Loont de moeite. Succes.
  3. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Volg dit draadje met belangstelling, vandaar "up". Meer ervaringen op oa?
  4. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Bij ons in de gemeente kunnen we mee doen aan een gezamenlijk project. Acht gaan er bij mij het dak op; goed voor geen energiekosten meer.
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Wij hebben ook een collectief aanbod lopen op dit moment bij mij in de wijk.
    Nu is het zo dat hoe meer er mee doen hoe groter een extra korting op de toch al wel scherpe prijs.
    Er is in onze wijk een commissie geweest die een flink aantal offertes had uitgevraagd en nu met 1 bedrijf in zee is gegaan.
    Van dit bedrijf heb ik zojuist een mail ontvangen dat ook mensen van buiten onze wijk/gemeente mogen deelnemen aan deze actie en van dezelfde kortingen genieten. Sterker nog door mogelijk meer deelnemers hierdoor, loopt zelfs de korting op. We mochten dus de offerte doorsturen aan kennissen. buren, vrienden en familie. Het standaardpakket bevat TrinaSolar panelen met een opbrengst van 255-270W per paneel en een Growath omvormer. Prijs is inclusief volledig montage en eventueel benodigde extra elektragroep.

    Mocht je hiervoor belangstelling hebben stuur me dan even een PB met je mailadres en je volledige naam en adres, zodat ik dit kan doorgeven aan het bedrijf.

    Inmiddels is de extra korting 95 euro ex btw. Dit kan dus nog oplopen.
    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst