Plaatjes in tekst uitje

Plaatjes in tekst uitje 

Onderwerp van DianneE

Terug naar de lijst
  1. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    Is het ook mogelijk om in de beschrijvende tekst van een uitje een plaatje toe te voegen?
    Ik kan uiteraard op plaatje klikken en een foto uploaden, krijg in de tekst de omschrijving IMG of plaatje, maar de foto zelf komt helemaal aan het eind, niet tussen de tekst.
    Hoe krijg ik het plaatje tussen [img]?
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Als je die img-tags wilt gebruiken, dan moet het plaatje al ergens op internet staan. Tussen die tags komt dan het adres van het plaatje.

    Je kunt een plaatje dat je bij je eigen bestanden geladen hebt gebruiken, maar dat is wel een beetje ingewikkeld. Je moet dan het internetadres van dat plaatje achterhalen en dat tussen de tabs zetten.

    Op wat voor apparaat zit je meestal?
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Dit is de tekst
    Hier komt het plaatje

    En hier komt de verdere tekst
    Ik denk dat dit is wat je bedoelt.

    Zo ja dan kan je bijvoorbeeld het plaatje uploaden naar >>LINK<< en die plek gebruiken om bovenstaande voor elkaar te krijgen.
  4. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    quote:
    Dit schreef bart
    Als je die img-tags wilt gebruiken, dan moet het plaatje al ergens op internet staan. Tussen die tags komt dan het adres van het plaatje.

    Je kunt een plaatje dat je bij je eigen bestanden geladen hebt gebruiken, maar dat is wel een beetje ingewikkeld. Je moet dan het internetadres van dat plaatje achterhalen en dat tussen de tabs zetten.

    Op wat voor apparaat zit je meestal?


    Ah ok? Bart. Ik heb het geprobeerd met dan weblink van dropbox, maar die pakt die niet.
    Ik heb dit via laptop geprobeerd.
  5. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Dit is de tekst
    Hier komt het plaatje

    En hier komt de verdere tekst
    Ik denk dat dit is wat je bedoelt.

    Zo ja dan kan je bijvoorbeeld het plaatje uploaden naar >>LINK<< en die plek gebruiken om bovenstaande voor elkaar te krijgen.


    Dit is inderdaad wat ik bedoel. Zal het later vandaag eens proberen. Bedankt Leonard.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Plak die link hier anders even. Dan kan ik kijken wat er mis gaat.
  7. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    quote:
    Dit schreef bart
    Plak die link hier anders even. Dan kan ik kijken wat er mis gaat.


    Ik probeerde het met dit Bart, , doet het hier nu wel als link waardoor plaatje via link zichtbaar wordt, niet tussen


    Ondertussen gelukt via uploaden tinypic, was nog wel even uitproberen welke link ik dan nodig had, uiteindelijk IMG-code voor (berichten)forums


    Bedankt voor jullie support Bart en Leonard
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Er is iets mis met die dropbox-ljnk. Daarom werkt het niet.

    Als ik op de link klik moet ik me aanmelden bij Dropbox, terwijl het plaatje direct zichtbaar zou moeten worden. Ik mag het schijnbaar niet bekijken.

    Daar zit ergens je probleem...

    Maar ach. Het is opgelost! Smile
  9. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    quote:
    Dit schreef bart
    Er is iets mis met die dropbox-ljnk. Daarom werkt het niet.

    Als ik op de link klik moet ik me aanmelden bij Dropbox, terwijl het plaatje direct zichtbaar zou moeten worden. Ik mag het schijnbaar niet bekijken.

    Daar zit ergens je probleem...

    Maar ach. Het is opgelost! Smile


    👍
Terug naar de lijst