Badkamer installateur gezocht!

Badkamer installateur gezocht! 

Onderwerp van Corien

Terug naar de lijst
  1. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien
    Gezocht:

    Iemand die op professionele wijze tussen 29 juni en 17 juli een badkamer kan plaatsen in mijn nieuwe huis.
    Ik koop zelf het sanitair en de tegels.
  2. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Dirk?
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Ik hoop voor je dat je op zo korte termijn iemand vind. Hier duurt alleen het uitwerken van een offerte al langer dan twee weken. En dan geven ze ook meteen aan dat het op z'n vroegst oktober wordt voor ze de klus kunnen uitvoeren. Als ik geluk heb.
  4. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef Boep
    Ik hoop voor je dat je op zo korte termijn iemand vind. Hier duurt alleen het uitwerken van een offerte al langer dan twee weken. En dan geven ze ook meteen aan dat het op z'n vroegst oktober wordt voor ze de klus kunnen uitvoeren. Als ik geluk heb.


    Niet via mij hoor !!! haha .. Alhoewel: vwb de offferte dan....: binnen 1 dag, installateur komt binnen 1 week langs en de uitvoering duurt idd nu best een tijdje... Idd begin september en een aantal idd oktober..

    Dusssss: succes met t vinden van een goede installateur. Voor de spullen, bad, douche-(kranen), tegels en ander sanitair kun je bij mij terecht....SmileSmileSmileSmile
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef allrounder


    Niet via mij hoor !!! haha Offerte binnen 1 dag, installateur binnen 1 week en de uitvoering duurt idd nu best een tijdje... Idd begin september en een aantal idd oktober..

    Ik had het ook over de uitvoering he? Smile Spullen kopen kan altijd en overal.
  6. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    Ik had snel iemand gevonden, maar zijn offerte was dik boven budget. Ook toen hij een 2e voorstel deed.
    Inmiddels meerdere lijntjes uitgezet. Ik hoop met een positief resultaat.
    Tips blijven welkom!
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
Terug naar de lijst