Whattsapp- u heeft mogelijk berichten

Whattsapp- u heeft mogelijk berichten 

Onderwerp van Yvonne-

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx
    Ik heb het ook regelmatig als ik op mijn werk ben.

    We hebben daar een wifi netwerk waar je je elke keer opnieuw moet aanmelden. Soms word je er af gegooid , maar heb je nog wel verbinding met de wifi en moet me dan weer opnieuw aanmelden bij het netwerk. Op die momenten krijg ik van whats app de melding dat er mogelijk berichten zijn. Meld ik me weer aan , krijg ik de berichten op whats app weer binnen.

    (Ik heb een huawei)
  2. as
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van as
    quote:
    Dit schreef scar
    nee de ruimte op je toestel. Zonder toestel weet je zeker dat je berichten mist Smile


    😂😂😂😂😂

    Ik krijg eerst de melding en gelijk erachteraan het bericht 🤔
  3. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef scar
    nee de ruimte op je toestel. Zonder toestel weet je zeker dat je berichten mist Smile

    SmileSmileSmile
  4. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef EvAn
    Ik heb het ook regelmatig als ik op mijn werk ben.

    We hebben daar een wifi netwerk waar je je elke keer opnieuw moet aanmelden. Soms word je er af gegooid , maar heb je nog wel verbinding met de wifi en moet me dan weer opnieuw aanmelden bij het netwerk. Op die momenten krijg ik van whats app de melding dat er mogelijk berichten zijn. Meld ik me weer aan , krijg ik de berichten op whats app weer binnen.

    (Ik heb een huawei)


    Dus het is als je niet op de wifi zit...maar dan nog....ik vind het stom....ik wil gewoon een geluidje horen en niet zo'n vage melding...
  5. quote:
    Dit schreef scar
    nee de ruimte op je toestel. Zonder toestel weet je zeker dat je berichten mist Smile



    SmileSmileSmile
Terug naar de lijst