Huis kopen

Huis kopen 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Anke
    Weg van hier Smile
    Ik word gek van de drukte, het geluid
    Ik wil meer dorps, meer bos, meer weiland
    (..) . Misschien eindig ik wel in een recreatiewoning op de Utrechtse heuvelrug. En als t dan winter wordt kruip ik bij mijn lief


    Nah, zo 'rustig' is het op de heuvelrug nou ook weer niet hoor, vind ik. Ja, er zijn rustige plekken te vinden.. maar het is toch ook gewoon 'midden NL / Randstad uitloper met een drukke verkeersader (de enige) erover lopend.. Smile

    Denk dat je, voor ?cht plattelands rust, beter aan de andere kant van de Nederrijn kan kijken.. in de Betuwse dorpen vind ik het er een stuk rustiger..

    Aan de andere kant.. als het drukte niveau je aanstaat.. in Wageningen / Bennekom heb je ook nog leuke stukken. Koop iets met meerdere kamers die je fysiek voldoende kan scheiden, desgewenst met elk je eigen natte gedeelte.. en je hebt de perfecte kamer / studio voor je dochter, toch?

    Is dochter klaar met studie, kan je het opnieuw verhuren.. of beide delen. Smile


    Nog ff een andere tip, kwam ik net tegen in het regionieuws. Geen idee of dit, leeftijdstechnisch, op jouw van toepassing is.. maar.. hypotheek rekentools zouden niet helemaal correct zijn voor de senioren doelgroep. Smile

    >>LINK<<
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef SFR




    Nog ff een andere tip, kwam ik net tegen in het regionieuws. Geen idee of dit, leeftijdstechnisch, op jouw van toepassing is.. maar.. hypotheek rekentools zouden niet helemaal correct zijn voor de senioren doelgroep. Smile

    >>LINK<<

    Oh, jij durft! Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Weet je toch..Smile
  4. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Tssss Smile
    Met een net nieuwe baan in Almere en mijn lief in Zoetermeer is Wageningen te ver. Idem voor de Betuwe
    Vergeleken bij de Haarlemmermeer is de Utrechtse heuvelrug echt silent
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Okay, dus eigenlijk zoek je specifiek meer in het noord-westen van de Heuvelrug (iets onder, het toch ook drukke, Amersfoort). Smile?



    >>LINK<<

    Vanaf de Grebbeberg is het maar dik 10 minuten rijden naar Wageningen.. Smile
  6. quote:
    Dit schreef Anke


    Ik hoef niet groot, wil (nog) niet samenwonen. Misschien eindig ik wel in een recreatiewoning op de Utrechtse heuvelrug.

    Houdt er rekening mee dat je dan wel een andere hoofdverblijfplaats moet hebben. steeds meer gemeenten handaven op illegale bewoning in vakantieverblijvrn.
Terug naar de lijst