Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis

Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis 

Onderwerp van Corien


Dit onderwerp is gesloten.
door Corien zelf op 12 augustus 2017 om 17:10:42

Terug naar de lijst
  1. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Corien


    En nu zal ik wel weer iets niet goed doen, maar het deel waar de rollen aan moeten hangen blijft ronddraaien...


    Waarschijnlijk heb ik het allerkleinste inbussleuteltje dat bestaat daarvoor nodig...
    Plaatje
  2. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Snap t wel hoor dat je niet in je nieuwe tegels wilt gaan boren. Mijn nieuwe toilet en tegels laten installeren door professionals. Ik ontdekte bij schoonmaken dat er ern haarscheurtje in fe de tegel was ontstaan bij boorgat voor handdoek haakje. De tegelzetter moest er drie tegels uithalen en ook de kitter moest weer opnieuw komen. Het was uiteraard service.
  3. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Snap t wel hoor dat je niet in je nieuwe tegels wilt gaan boren. Mijn nieuwe toilet en tegels laten installeren door professionals. Ik ontdekte bij schoonmaken dat er ern haarscheurtje in fe de tegel was ontstaan bij boorgat voor handdoek haakje. De tegelzetter moest er drie tegels uithalen en ook de kitter moest weer opnieuw komen. Het was uiteraard service.


    Dat kan dus zomaar gebeuren...ook bij de prof.
    En dan heb je geluk dat het bij de service hoort.
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ja idd en t herstel duurde ff maar hoorde erbij
  5. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Die-ene
    of tik in google afbeeldingen "gordijnrails" dan zie mss vanzelf oplossingen



    Een vraag m.b.t. ophangen aan de zijwanden, afbeelding 2 en 3...enig idee waar ik dat kan kopen? En...past daar dan een gewone rail op?
  6. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Corien



    Een vraag m.b.t. ophangen aan de zijwanden, afbeelding 2 en 3...enig idee waar ik dat kan kopen? En...past daar dan een gewone rail op?


    Bij Karwei zie ik......ik ben heel benieuwd of dat stevig genoeg is.
  7. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Mar1970


    zou dat ook werken/goed blijven in badkamer/douche? ik heb daar miniscule roze (omg roze) tegeltjes...



    niemand?
  8. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Ik heb een wc rol houder met zuignap. Die werkt goed op gladde tegels, heeft vacuum nodig en zit dan als een huis.
  9. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef josien1
    Ik heb een wc rol houder met zuignap. Die werkt goed op gladde tegels, heeft vacuum nodig en zit dan als een huis.


    Die kwam er bij mjj voortdurend vanaf.
Terug naar de lijst