Met een oudere auto succesvol richting Z- Frankrijk

Met een oudere auto succesvol richting Z- Frankrijk 

Onderwerp van Spyke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Spyke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Spyke
    Mijn reis naar Frankrijk viel enorm mee! Mijn Suzuki Alto hield het de gehele reis prima vol. Helaas hoorde ik wel iets vallen onderweg..... maar ik dacht maar zo, dat is overbodige ballast. Ik had m goed laten verzekeren, dus had ook zoiets van laat maar komen......maar niks hoor! Smile Ik wil bij deze iedereen bedanken voor jullie tips en adviezen!!Smile
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Spyke
    Mijn reis naar Frankrijk viel enorm mee! Mijn Suzuki Alto hield het de gehele reis prima vol. Helaas hoorde ik wel iets vallen onderweg..... maar ik dacht maar zo, dat is overbodige ballast. Ik had m goed laten verzekeren, dus had ook zoiets van laat maar komen......maar niks hoor! Smile Ik wil bij deze iedereen bedanken voor jullie tips en adviezen!!Smile


    Leuk! Suzuki Alto rules! Smile
    Ik ben destijds ook met mijn toen bijna 20 jaar oude Altootje naar het Gardameer gereden.
    Ben daar bergweggetjes opgegaan waar ze met een Jeep geeneens durven te komen.
    Geen centje pijn!
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Leuk. Smile
  4. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Vadervanmijnkinderen en ik zijn ook met onze Suzuki Alto naar Cannes gereden. No pain.
    Jaar later toen oudste inmiddels geboren was hebben we de veel nieuwere en iets grotere Clio van mijn moeder meegenomen want er paste geen kinderzitje op de achterbank van de Alto.
  5. Spyke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Spyke

    quote:
    Dit schreef EmC


    Leuk! Suzuki Alto rules! Smile
    Ik ben destijds ook met mijn toen bijna 20 jaar oude Altootje naar het Gardameer gereden.
    Ben daar bergweggetjes opgegaan waar ze met een Jeep geeneens durven te komen.
    Geen centje pijn!




    Das nog verder met een veel oudere alto.....Smile
  6. Spyke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Spyke

    quote:
    Dit schreef Liek
    Vadervanmijnkinderen en ik zijn ook met onze Suzuki Alto naar Cannes gereden. No pain.
    Jaar later toen oudste inmiddels geboren was hebben we de veel nieuwere en iets grotere Clio van mijn moeder meegenomen want er paste geen kinderzitje op de achterbank van de Alto.



    Gelukkig geen kinderzitje nodig gehad, alhoewel.........met hond en 2 pubers was het ook niet echt comfortabel. Volgend jaar maar eens anders op vakantie gaan.Smile
  7. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef Spyke



    Gelukkig geen kinderzitje nodig gehad, alhoewel.........met hond en 2 pubers was het ook niet echt comfortabel. Volgend jaar maar eens anders op vakantie gaan.Smile


    Is ook meer dan 28 jaar geleden ;)
Terug naar de lijst