Word 2007 versus Word starter 2010 ..... kortom problemen

Word 2007 versus Word starter 2010 ..... kortom problemen 

Onderwerp van Jeannette68

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Jeannette68 zelf op 18 oktober 2017 om 13:54:20

Terug naar de lijst
  1. Jeannette68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeannette68
    Op mijn oude (inmiddels niet meer werkende) laptop was Word/Excel 2007 ge?nstalleerd, die heb ik 8 jaar geleden zo in de winkel gekocht.
    Ik heb nu de laptop van mijn zoon overgenomen, al mijn bestanden overgezet en waar ik dus helemaal niet op heb gelet .... op de 'nieuwe' laptop blijkt Office Starter 2010 te staan.
    Veel functies die in Word/Excel 2007 gewoon functioneren schijnen niet te worden ondersteund door Office Starter 2010.

    Nu blijken al mijn oude bestanden die ik in Word 2007 heb aangemaakt in Word starter 2010 in de compatibiliteitsmodus te worden geopend en loopt mijn 'nieuwe' laptop dus vast en moet ik de laptop steeds opnieuw opstarten. Wanneer ik een nieuw bestand in Word/Excel maak zijn er geen problemen.

    Misschien is er hier iemand die een oplossing weet?
    Als er geen oplossing is dan kunnen jullie mij vast vertellen welk Office pakket ik het beste kan aanschaffen want ik zie zoveel varianten dat ik door de bomen het bos niet meer zie en eerlijk gezegd ligt mijn interesse helemaal niet in dit soort dingen ..... typische doener en dan het liefst zonder dit soort ingewikkelde problemen.

    Alvast bedankt voor het meedenken.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je kunt instellen dat je de comptabiliteitsmodus niet laat controleren. Dat scheelt misschien.
  3. Jeannette68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeannette68

    quote:
    Dit schreef scar
    Je kunt instellen dat je de comptabiliteitsmodus niet laat controleren. Dat scheelt misschien.


    Ik kan de plek niet vinden waar ik dit kan uitzetten in starter 2010, ga maar weer zoeken of ik het kan vinden. Mss helpt het idd al zijn de berichten op internet niet hoopgevend helaas.
  4. Jeannette68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeannette68

    Helaas geen succes. ..... nieuwe idee?n zijn van harte welkom.
  5. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Wellicht het Microsoft Office Compatibility Pack installeren?

    >>LINK<<
  6. Jeannette68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeannette68

    quote:
    Dit schreef marinus
    Wellicht het Microsoft Office Compatibility Pack installeren?

    >>LINK<<


    Thanks, ik ga het proberen ☺.
Terug naar de lijst