Kookgroepje Zutphen e.o

Kookgroepje Zutphen e.o 

Onderwerp van ikke71

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Klinkt allemaal heel goed, ik wil graag meedoen maar ... ik kan 6 september niet. Mijn nicht uit Australi? die ik al lang niet heb gezien, komt over en zal juist op die datum met haar man bij ons zijn. We gaan die dag leuke dingen met ze doen, zullen 's avonds uit eten gaan en ik kan onmogelijk tussendoor afhaken.

    Is er een mogelijkheid voor een andere datum?

    Ikke71 is het wellicht een idee om een aparte club hiervoor op te richten? Of een whatsappgroep, zodra de samenstelling bekend is?
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Klinkt allemaal heel goed, ik wil graag meedoen maar ... ik kan 6 september niet. Mijn nicht uit Australi? die ik al lang niet heb gezien, komt over en zal juist op die datum met haar man bij ons zijn. We gaan die dag leuke dingen met ze doen, zullen 's avonds uit eten gaan en ik kan onmogelijk tussendoor afhaken.

    Is er een mogelijkheid voor een andere datum?

    Ikke71 is het wellicht een idee om een aparte club hiervoor op te richten? Of een whatsappgroep, zodra de samenstelling bekend is?


    Een andere datum vind ik ook prima. Inderdaad misschien beter een aparte club/groep op te richten.

    We zijn in ieder geval met 4, dus kunnen van start gaan. Alleen even een geschikte datum vinden dat we ook allevier kunnen.
  3. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71

    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Klinkt allemaal heel goed, ik wil graag meedoen maar ... ik kan 6 september niet. Mijn nicht uit Australi? die ik al lang niet heb gezien, komt over en zal juist op die datum met haar man bij ons zijn. We gaan die dag leuke dingen met ze doen, zullen 's avonds uit eten gaan en ik kan onmogelijk tussendoor afhaken.

    Is er een mogelijkheid voor een andere datum?

    Ikke71 is het wellicht een idee om een aparte club hiervoor op te richten? Of een whatsappgroep, zodra de samenstelling bekend is?



    Dan verschuiven we gewoon. Geen probleem lijkt mij, even met Dianne overleggen wanneer zij kan. kunnen jullie mij twee datums via pb sturen incl telefoonnummer dan maak ik WhatsApp groep aan 👍
  4. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Om welke vier woonplaatsen gaat het nu? Lijkt me leuk, maar durf niet zo goed aan te melden. Ik ben bang dat ik vaak niet kan namelijk, met mijn dochter altijd thuis, die kan zeker nog niet een avond alleen thuis zijn. Daarnaast werk ik ook op twee dagen tot half zes (en de andere drie dagen tot half drie dus dat is te doen).
  5. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    quote:
    Dit schreef ikke71



    Dan verschuiven we gewoon. Geen probleem lijkt mij, even met Dianne overleggen wanneer zij kan. kunnen jullie mij twee datums via pb sturen incl telefoonnummer dan maak ik WhatsApp groep aan 👍


    Week erop? Daarna is het al even heel vol bij mij en woensdag past mij wel heel goed. Ik stuur je een pb Petra
  6. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    quote:
    Dit schreef eva_eva
    Om welke vier woonplaatsen gaat het nu? Lijkt me leuk, maar durf niet zo goed aan te melden. Ik ben bang dat ik vaak niet kan namelijk, met mijn dochter altijd thuis, die kan zeker nog niet een avond alleen thuis zijn. Daarnaast werk ik ook op twee dagen tot half zes (en de andere drie dagen tot half drie dus dat is te doen).


    Dat heb ik ook wel een beetje en die werktijden heb ik ook en vast meerderen van ons, maar ga ervan uit dat we daar met elkaar wel uitkomen
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ikke71: Heb je een pb gedaan.Smile
  8. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71

    quote:
    Dit schreef eva_eva
    Om welke vier woonplaatsen gaat het nu? Lijkt me leuk, maar durf niet zo goed aan te melden. Ik ben bang dat ik vaak niet kan namelijk, met mijn dochter altijd thuis, die kan zeker nog niet een avond alleen thuis zijn. Daarnaast werk ik ook op twee dagen tot half zes (en de andere drie dagen tot half drie dus dat is te doen).



    Hoe oud is je dochter? Misschien kan ze keer mee dan kan ze samen met mijn zoon pizza eten en chillen? Op dit moment wonen we in Zutphen, Lochem en Deventer.
  9. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef ikke71



    Hoe oud is je dochter? Misschien kan ze keer mee dan kan ze samen met mijn zoon pizza eten en chillen? Op dit moment wonen we in Zutphen, Lochem en Deventer.


    Mijn dochter is acht (en lust geen pizza) en we wonen in Enschede.
  10. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71

    quote:
    Dit schreef eva_eva


    Mijn dochter is acht (en lust geen pizza) en we wonen in Enschede.


    Enschede is denk ik 60 km hiervandaan. Wat je dochter betreft mijn jongste is 13. En als ik thuis het kookclubje bij mij heb dan gaat hij lekker boven chillen met pizza heb ik beloofd 😜 of hij gaat naar een vriendje.
  11. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Ik denk dat ik er op dit moment even van af zie. Het is me op dit moment iets te ver en te lastig om te regelen steeds. Veel plezier!
  12. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef ikke71



    Dan verschuiven we gewoon. Geen probleem lijkt mij, even met Dianne overleggen wanneer zij kan. kunnen jullie mij twee datums via pb sturen incl telefoonnummer dan maak ik WhatsApp groep aan 👍


    Sorry, zie dit nu pas. Ik ga je peebee-en
Terug naar de lijst