Nivon

Nivon 

Onderwerp van famfriesland

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik ben even gaan lezen op de website van Nivon. Wat ik jammer vind is dat er geen foto s staan van de binnenkant van het huis en dan mn de kamer waar je dan komt te slapen. Kan het zijn dat je dan een kamer moet delen met een vreemde? Of word je als je alleen ben altijd op een zaal ingedeeld? En wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik krijg enge visioenen van stapelbedjes maar vraag me af hoe het echt is? Smile
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Clara
    Ik ben even gaan lezen op de website van Nivon. Wat ik jammer vind is dat er geen foto s staan van de binnenkant van het huis en dan mn de kamer waar je dan komt te slapen. Kan het zijn dat je dan een kamer moet delen met een vreemde? Of word je als je alleen ben altijd op een zaal ingedeeld? En wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik krijg enge visioenen van stapelbedjes maar vraag me af hoe het echt is? Smile


    Als je doorklikt naar een van de Nivon-huizen (die hebben allemaal ook hun eigen website) dan krijg je een betere indruk. Daar zie je allerlei foto's van het huis.

    Zalen met stapelbedden zijn er niet. Dat is iets van voor de oorlog.

    Je wordt ook niet bij een vreemde op de kamer gelegd.
  3. quote:
    Dit schreef twelve


    Als je doorklikt naar een van de Nivon-huizen (die hebben allemaal ook hun eigen website) dan krijg je een betere indruk. Daar zie je allerlei foto's van het huis.

    Zalen met stapelbedden zijn er niet. Dat is iets van voor de oorlog.

    Je wordt ook niet bij een vreemde op de kamer gelegd.



    Dank je twelve, dat stelt gerust.
  4. Op you tube staan ook filmpjes! Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Clara
    Op you tube staan ook filmpjes! Smile


    Smile

    Als het slaapzalen waren geweest, was ik ook nooit gegaan! Het zijn echt prachtige locaties. Denk dat ik komend jaar maar eens zonder zoon ga Smile
  6. quote:
    Dit schreef kaatje


    Smile

    Als het slaapzalen waren geweest, was ik ook nooit gegaan! Het zijn echt prachtige locaties. Denk dat ik komend jaar maar eens zonder zoon ga Smile



    Het stomme is.....ik ben ooit een jaar lid geweest van het Nivon, mede door enthousiaste verhalen op OA. Nooit gebruik van gemaakt.Smile Ik weet gewoon niet goed wat ik me erbij voor moet stellen. Zag het met drie kleine kinderen niet voor me om het uit te gaan proberen. Zou nu natuurlijk voor de herkansing kunnen gaan, gewoon z?nder kinderen! Smile
  7. Tessa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tessa
    Ik ben afgelopen zomer voor het eerst met mijn kinderen gegaan.
    Helaas waren erg geen andere kinderen en dus ook geen ouders.
    Ik heb gehoord dat ze wel eens speciale een-ouderweekenden plannen.
    Ik ben lid geworden, omdat me dit een fijne manier van op vakantie gaan lijkt, zeker als er mee alleenstaande ouders zijn.
    Hopelijk komen er meer gezinnen op af, door de actie die er deze zomer was.
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Tessa

    Ik heb gehoord dat ze wel eens speciale een-ouderweekenden plannen.


    Die worden door Nivon-afdeling(en) georganiseerd. Dan is er een heel programma voor ouders en een programma voor de kinderen.
    Eten wordt dan ook verzorgd. Maar bij zo'n weekend heb je wel kans dat je wordt ingedeeld met anderen op bv. een 4-persoonskamer.

    Bij een individuele boeking is dat nooit.
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Clara



    Het stomme is.....ik ben ooit een jaar lid geweest van het Nivon, mede door enthousiaste verhalen op OA. Nooit gebruik van gemaakt.Smile Ik weet gewoon niet goed wat ik me erbij voor moet stellen. Zag het met drie kleine kinderen niet voor me om het uit te gaan proberen. Zou nu natuurlijk voor de herkansing kunnen gaan, gewoon z?nder kinderen! Smile


    Je moet het gewoon ervaren. Er komt een bepaald slag mensen op af. Mensen die van rust en natuur houden.
    Je ziet daar bijvoorbeeld geen Sjonnies in campingsmokings met in iedere hand een kratje bier.
Terug naar de lijst