Laptop

Laptop 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    Lieve mensen. Mijn middelste moet (!) voor school een laptop gaan gebruiken. Nou wil ik geen nieuwe maar wel een beetje snelle en goede. Iemand tips waar te kopen, evt 2e hands en welke informatie moet ik op letten, ram rom gb interne geheugens, weet ik veel wat er soms allemaal bij staat, dus welke Nerd helpt mij hier even?😇
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Ik ga er even van uit dat het een middelbare school betreft. Geeft school geen specificaties waaraan moet worden voldaan?
  3. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    Das best een goede vraag
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Meestal doet iemand zijn laptop weg omdat er iets mee is. Pas dus op met tweedehands apparaten. Er zijn al redelijke laptops te koop voor een paar honderd euro en dan weet je wel dat je een ongehavend exemplaar hebt.
  5. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef scar
    Meestal doet iemand zijn laptop weg omdat er iets mee is. Pas dus op met tweedehands apparaten. Er zijn al redelijke laptops te koop voor een paar honderd euro en dan weet je wel dat je een ongehavend exemplaar hebt.


    Dit +1

    Maar als er ook op gegamed gaat heb je niets aan een exemplaar van een paar honderd euro,
    voor tekstverwerken, internetten, powerpoint en zo, wel.

    Persoonlijk ga ik altijd voor een ASUS.

    De laptops hier hebben een harde schijf van rond de 500 Gb (met een SSD schijf razendsnel) het werkgeheugen varieert van 5 - 8 Gb.
    Degene waar foto's op bewerkt worden heeft een aparte videokaart erin.

    Microsoft Office (Word, powerpoint) en een externe harddisc (voor de backups) zijn ook wel handig, die kosten komen er nog bij.

    Is het mogelijk via school voor een zacht prijsje een laptop aan te schaffen?
  6. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    ik ben blij met jullie adviezen. ga het even op de klassenavond inbrengen die binnenkort is.
  7. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef scar
    Meestal doet iemand zijn laptop weg omdat er iets mee is. Pas dus op met tweedehands apparaten. Er zijn al redelijke laptops te koop voor een paar honderd euro en dan weet je wel dat je een ongehavend exemplaar hebt.


    van particulier zou ik het niet durven idd.
    maar bedrijven doeken vaak hele series op wegens modernisering en standaardisering.
    die worden opgekocht, opgelapt en weer verkocht door bepaalde bedrijven.
    ikzelf heb goeie ervaringen met SES computers, die leveren ook aan hogescholen, en zitten ook op hun campus oa in Dordrecht en Den Bosch.

    >>LINK<<
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Volgens mij heeft de Consumentenbond recent een uitgebreid testrapport over laptops gepubliceerd
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef hanss51
    van particulier zou ik het niet durven idd.
    maar bedrijven doeken vaak hele series op wegens modernisering en standaardisering.
    die worden opgekocht, opgelapt en weer verkocht door bepaalde bedrijven.
    Die zijn over het algemeen meer dan drie jaar oud.
Terug naar de lijst