Probleem RTL4/Ziggo

Probleem RTL4/Ziggo 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Zenderinfo krijg ik ook in beeld. Weet ik in ieder geval wat ik mis Smile

    Snel maar alle opgenomen programma's gaan kijken dan, want met nieuwe box zijn die natuurlijk foetsie Smile

    Ja dat is wel erg jammer idd
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Noteer exact welke zenders deze storing geven en wanneer. Bepaalde zenders zitten bij elkaar in 1 transportstream. Die laten dan hetzelfde probleem zien. Op mijn werk heb ik daar een tooltje voor. Als je ze hier even neerzet, wil ik straks wel even kijken. Van daaruit kan ik verder.

    Wat voor box heb je? Met harde schijf? Als je geen opgenomen programma's kunt kijken, als je ook die uitval hebt, zou je eens een handshake hdmi kunnen overwegen. Das simpel de hdmi kabel 180? draaien. Is dat niet zo simpel omdat de kabel weggewerkt is zijn de andere opties: even tijdelijk een hdmi kabel lelijk neerleggen of (slechtste optie) hdmi een minuut eruit laten aan beide zijden. In alle gevallen beide apparaten op stand-by.


    Hoe kan ik de kabel nou 180 graden draaien? Smile Die past er toch maar op ??n manier in? Tenminste hier dan....
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hoe kan ik de kabel nou 180 graden draaien? Smile Die past er toch maar op ??n manier in? Tenminste hier dan....


    Het deel wat nu in de tv zit in de decoder doen en het deel wat nu in de decoder zit in de tv. De kabel dus omdraaien.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Het deel wat nu in de tv zit in de decoder doen en het deel wat nu in de decoder zit in de tv. De kabel dus omdraaien.


    Oh, bedoelt Dayenne dat! Zo had ik het niet bedacht Smile
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Oh, bedoelt Dayenne dat! Zo had ik het niet bedacht Smile

    Idd zo.... Enne, gaat om de hdmi kabel h?. En werkt het? Zo niet, dan idd ff 1200 bellen.
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Oh, bedoelt Dayenne dat! Zo had ik het niet bedacht Smile

    Ik ook niet.

    Ik was het al kwijt na handshake Smile
Terug naar de lijst