Vaatwasser

Vaatwasser 

Onderwerp van Carolijn

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Carolijn
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Carolijn
    Help, iemand een idee. Mijn vaatwasser stopte halverwege het programma. Er staat water in denk ik. Krijg de vaatwasser nu helemaal niet meer open. Mijn technische kennis is niet je van het. Het is een losstaande merk Etna. Wie weet een oplossing? Mijn hartelijke dank!
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Vermoedelijk zit er ergens een leiding verstopt.
    Ik heb mijn vaatwasser zelfs opengehaald en de leiding schoongemaakt en daarna deed hij het weer.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    er zijn speciale fora waarop al dit soort zaken worden beschreven....

    >>LINK<<

    ik denk dat je daar meer success kan hebben.
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Hier op OA is er ook al eens een draad voor geweest, met allerlei linkjes, d8 ik.

    Vermoedelijk is er inderdaad wel iets van vervuiling in het labyrint dat dit kan veroorzaken.

    Ik zou eerst ff instructieboekje (op papier of wellicht via internet) raadplegen om naar een noodprocedure te kijken om alsnog het water weg te krijgen / de deur te kunnen openen.
  5. Carolijn
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Carolijn

    Top bedankt voor linkjes en adviezen!!!
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    En werkt de vaatwasser weer??. Hoe heb je het opgelost??. Hier ook een probleemSmile

    whirlpool vaatwasser 851175661930

    Mijn vaatwasser neemt water.Ik hoor de spoelarm draaien na 1 minuut begint hij te piepen. draait nog een paar keer. Pompt het water af en is klaar. Wat te doen??

    Heb de linljes gevolgd en een oproep op klusidee gezet. Iemand hier een tip??
  7. Caroline73
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Caroline73
    Ik heb een vaatwasser die niet wilde afpompen maar toen bleek het dopje nog op de afvoer te zitten..nieuwbouwwoning en een super lieve zwager die dat was vergeten:)
Terug naar de lijst