Rotterdammer gezocht..

Rotterdammer gezocht.. 

Onderwerp van Mariek-e

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    Zoon van dierbare ( en altijd attente) vriendin is een enorm Feyenoord fan en wordt binnenkort 18 jaar.

    Ik zoek Feyenoord bier maar kom online niet of nauwelijks verder. Hopelijk is er een Rotterdammer die weet of en waar dat verkrijgbaar is in Rotterdam zelf.
    En ik wil graag twee ansicht/ postkaarten van Feyenoord, bv met een afbeelding van de Kuip ofzo.

    Als iemand een adres heeft zou ik zelf eens naar Rotterdam kunnen gaan maar gezien het termijn wat ik nog heb hoop ik dat een lieve OAer bereid is het voor mij te kopen. Wellicht overbodig te vermelden maar uiteraard zijn alle kosten voor mij.

    Wie oh wie zou mij willen helpen?
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Mariek-e
    Zoon van dierbare ( en altijd attente) vriendin is een enorm Feyenoord fan en wordt binnenkort 18 jaar.

    Ik zoek Feyenoord bier maar kom online niet of nauwelijks verder. Hopelijk is er een Rotterdammer die weet of en waar dat verkrijgbaar is in Rotterdam zelf.
    En ik wil graag twee ansicht/ postkaarten van Feyenoord, bv met een afbeelding van de Kuip ofzo.

    Als iemand een adres heeft zou ik zelf eens naar Rotterdam kunnen gaan maar gezien het termijn wat ik nog heb hoop ik dat een lieve OAer bereid is het voor mij te kopen. Wellicht overbodig te vermelden maar uiteraard zijn alle kosten voor mij.

    Wie oh wie zou mij willen helpen?


    Gewoon bestellen >>LINK<<
    En ik kom dagelijks op Zuid dus kan naar de Feijenoord-souveniershop op het Zuidplein voor de ansichtkaarten voor je.

    >>LINK<<
  3. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Je kan ook de officiele bierglazen bestellen bij de fanshop, met een gewoon lekker biertje erbij.

    Ansicht kaarten kun je ook met een eigen plaatje maken bij greetz ofzo, kun je een goeie tekst verzinnen.
    Ik fiets ook iedere dag langs de fanshop en souvenier winkels, dus wil ook best nog checken of ik iets zie
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik loop morgen langs de fanshop op centraal station. Ik wandel wel even binnen.
  5. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Top! Bedankt voor de reacties tot nu toe.

    Bierlinkje en fanshop had ik ook gezien maar ik hoopte op een blikje of flesje bij de plaatselijke slijter.
    Wat betreft kaart, hoeft niet van Feyenoord te zijn, mag toeristenansichtkaart zijn met Feyenoordachtige afbeelding zoals bv de Kuip.
    De kaart is bedoeld voor plan 2, een handtekening van dorpsgenoot Kuyt..
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Leuke dingen hoor daar. Feyenoord bier bestaat niet.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  7. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Malero, lief dat je gekeken hebt, dankjewel.
    Ik ben weer wat wijzer, geen bier.
    Leuke kaarten!
    Ik ga je pb-en.
  8. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Vers in het assortiment... Rotterdammertjes: >>LINK<<
  9. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    quote:
    Dit schreef Margoos
    Vers in het assortiment... Rotterdammertjes: >>LINK<<


    Grappig!
    Ik hou het op bier vanwege de leeftijd van 18.
  10. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Met dank aan Malero die twee mooie kaarten voor mij geregeld heeft. Toppertje!
Terug naar de lijst