Badkamertegels opnieuw voegen

Badkamertegels opnieuw voegen 

Onderwerp van Danielle

Terug naar de lijst
  1. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Solar

    Klus op werkspot plaatsen. Of met woningbouw gaat praten. Hoewel zij t waarschijnlijk alleen zullen doen bij lekkage vermoed ik


    De klus staat nu een week op Werkspot. 0,0 reacties helaas. En de woningbouw doet idd niets.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Danielle


    Het te voegen oppervlak is ca 13 m2.
    En ik heb geen 2 man voor handen. Ik zal het zelf moeten doen.

    Wat houdt je tegen om het zelf te doen?
  3. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Bloem

    Wat houdt je tegen om het zelf te doen?


    Zelf doen is geen probleem. Maar ik vroeg mij af of het ?berhaupt mogelijk is om over bestaande voegen heen te voegen.
    Volgens mij is er 22 jaar geleden een soort cement gebruikt om te voegen, want het materiaal is keihard.
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    als het een huis van de wbv is, en zij er niks aan willen doen, zou ik me over diepe voegen niet druk maken en er geen dagen werk in willen steken.
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef koen
    als het een huis van de wbv is, en zij er niks aan willen doen, zou ik me over diepe voegen niet druk maken en er geen dagen werk in willen steken.


    ?k moet er wonen, en ?k erger me aan die lelijke voegen. Iedere dag weer. Ik woon hier 24 jaar en ik ben van plan om hier nog 40 jaar te wonen, of zoiets.
    Dan mag ik toch wel kijken of ik dit kan verfraaien? Omdat ik absoluut geen klusser ben leek opnieuw voegen de beste optie. Nu zijn ze grijs en ik wil ze wit hebben.
  6. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef Danielle


    ?k moet er wonen, en ?k erger me aan die lelijke voegen. Iedere dag weer. Ik woon hier 24 jaar en ik ben van plan om hier nog 40 jaar te wonen, of zoiets.
    Dan mag ik toch wel kijken of ik dit kan verfraaien? Omdat ik absoluut geen klusser ben leek opnieuw voegen de beste optie. Nu zijn ze grijs en ik wil ze wit hebben.


    Misschien kan je hier een oproepje plaatsen?
    Er is vast iemand in de buurt die je kan en wil helpen.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Danielle


    ?k moet er wonen, en ?k erger me aan die lelijke voegen. Iedere dag weer. Ik woon hier 24 jaar en ik ben van plan om hier nog 40 jaar te wonen, of zoiets.
    Dan mag ik toch wel kijken of ik dit kan verfraaien? Omdat ik absoluut geen klusser ben leek opnieuw voegen de beste optie. Nu zijn ze grijs en ik wil ze wit hebben.

    Oh ik snap je wel hoor, huur of koop maakt niet uit, het is je thuis.
  8. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Misschien kan je hier een oproepje plaatsen?
    Er is vast iemand in de buurt die je kan en wil helpen.


    Dat heb ik in mijn eerste bericht dus gedaan.
  9. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    Opnieuw voegen is niet echt een probleem lijkt mij; wel moet je de voegen met een soort van staalborsteltje schoonborstelen zodat t schoon is voor de nieuwe voeg.

    Het punt met een voeg is wel gerelateerd aan t type tegel. Tegenwoordig verkoop ik meestal gerectificeerde tegels die scherper gesneden zijn, geen ronde hoeken hebben waardoor smallere voegen mogelijk zijn...minder voeg is minder kans op vieze inwerking.
    Werkspot is 1 manier maar via marktplaats een oproep doen is ook een manier...
    Als je echt wat moois wil heb je tegenwoordig voor een paar tientjes per m2 trouwens hele mooie nieuwe tegels.... Na tig jaar wordt t toch wel eens tijd voor wat nieuws lijkt mij, zeker als je er nog jaaaaaren wilt blijven wonen ... Gewoon wat ? "s er tegenaan gooien ...
    Geld moet rollen...een mooie badkamer geeft mij iig heel veel woonplezier !!
Terug naar de lijst