Stoomoven

Stoomoven 

Onderwerp van Milla

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    Ik werd getriggerd door het draadje van boep over inductiekoken, waardoor ik het hier ook maar ga proberen.
    Dus, wie heeft er een stoomoven en wat zijn je ervaringen hiermee?

    De overweging is om een combimagnetron en een combi stoomoven te plaatsen. Het kwam vandaag ter sprake bij een keukenboer, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik heb een (aparte) stoomoven. Ik vind hem geweldig, groenten smaken veel beter dan 'gewoon' gekookt.
    Toch gebruik ik hem niet elke dag, simpelweg omdat je hem na gebruik weer helemaal drogen moet,
    Maar ik zou hem niet willen missen.
  3. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik heb een (aparte) stoomoven. Ik vind hem geweldig, groenten smaken veel beter dan 'gewoon' gekookt.
    Toch gebruik ik hem niet elke dag, simpelweg omdat je hem na gebruik weer helemaal drogen moet,
    Maar ik zou hem niet willen missen.


    Ah, goed om te lezen.
    Ben een beetje aan het ori?nteren, en word steeds enthousiaster.
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Asperges uit de stoomoven zijn verrukkelijk!
  5. Ik heb een combiding met stoomfunctie. Gebruik hem vaak om groente te stomen in de bijbehorende stoomschaal.
  6. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    Zie ik zomaar weer een draadje over de stoomoven, blijkt het mijn eigen draadje te zijn.
    De stoomoven (combi) staat er inmiddels. Moet nog wel wennen. Afgelopen weekend mosselen gemaakt, echt supermakkelijk. Mosselen schoonmaken en in schaal doen . Mosselgroeten, mosselkruiden en wijn eroverheen. 15 minuten 85graden en klaar is het.
Terug naar de lijst