Wat is er aan de hand met de pc?

Wat is er aan de hand met de pc? 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zoon zijn pc doet 't niet meer. Hoewel lekker rustig voor ons, hij speelt nogal luidruchtig zeg maar, vind ik het wel vervelend voor hem. Dit is wat we zien:
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De foto's staan in volgorde van opstarten en doen zich op beide schermen voor. Ene scherm is via hdmi aangesloten, andere scherm via d-sub.

    Dat msi scherm is normaal gewoon zwart, nu dus blokjes.

    Nadat het toetsenbord scherm komt, reageert niks meer. Je kunt dus niks kiezen.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    is het beeldscherm aangesloten op een geintegreerde video aansluiting of betreft dit een externe/losse video adapter?

    in het laatste geval zou de adapter misschien een beeje zijn losgekomen uit de pci of pcie aansluiting. Kaart even goed aandrukken en vast zetten.
  4. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    zou zeggen de videokaart is stuk.
    veel spelen vergen erg veel van zo.n kaart en dan verbrand de video processor. 2 schermen geeft daar nog eens een extra belasting.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef koen
    is het beeldscherm aangesloten op een geintegreerde video aansluiting of betreft dit een externe/losse video adapter?

    in het laatste geval zou de adapter misschien een beeje zijn losgekomen uit de pci of pcie aansluiting. Kaart even goed aandrukken en vast zetten.

    Is een aparte kaart met eigen geheugen en koeling.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    zou zeggen de videokaart is stuk.
    veel spelen vergen erg veel van zo.n kaart en dan verbrand de video processor. 2 schermen geeft daar nog eens een extra belasting.

    Ik denk ook dat de video kaart het is, alleen kom ik nergens dit tegen op internet.
Terug naar de lijst